Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dext och rabattkod.
- Trådstartare Third eye
- Start datum
fotosidan.se - Inloggning
www.fotosidan.se
Third eye
Aktiv medlem
En rabattkod funkar bara en gång. Plocka ut en ny kod via din medlemsprofil.
Hm, oki. Låter ju såklart logiskt, köpte 2 ggr med samma kod med dryg veckas mellanrum dock.
Hur som helst, loggade ut och in för att få ny kod, och testade även logga in på tjejens ipad som aldrig varit inloggad. Men det är samma kod fortfarande.
Måste man trycka någonstans för att generera kod? Känner mig korkad ha ha
Hej! Maila in till [email protected] så får du en rabattkod så du kommer vidare. Så kikar vi på logiken här sen (inte vid datorn nu)
Third eye
Aktiv medlem
Hej! Maila in till [email protected] så får du en rabattkod så du kommer vidare. Så kikar vi på logiken här sen (inte vid datorn nu)
Bugar och bockar!
Tack för hjälpen David
pdahlen
Aktiv medlem
Hej, jag la en liten beställning i veckan till Dext och har försökt använda den kod som jag har från FS, men den accepterades inte. Nu har jag försökt maila Dext ett antal gånger, men har ännu inte fått något svar. Har de bara denna Mail adress [email protected], ingen telefon ? Tydligen fungerar det fortfarande inte med koderna från FSHej! Maila in till [email protected] så får du en rabattkod så du kommer vidare. Så kikar vi på logiken här sen (inte vid datorn nu)
Hej! Koderna funkar som de ska men bara en (1) gång, så köper du flera ggr så kan du inte återanvända koden. Då är det bara att maila [email protected] så får du en ny kod (eller så löses det i efterhand).
Jag har kollat och du mailade igår om detta och även idag och som jag fattat så är din Klarna-faktura redan justerad under dagen idag. Dock tar det en dag innan Klarna mailar ut om det men loggar du in i app eller på deras sida så borde du se det.
Jag har kollat och du mailade igår om detta och även idag och som jag fattat så är din Klarna-faktura redan justerad under dagen idag. Dock tar det en dag innan Klarna mailar ut om det men loggar du in i app eller på deras sida så borde du se det.
pdahlen
Aktiv medlem
Tackar, det var ett par år sedan jag handlade förra gången så jag har varit utloggad. Lite konstigt att de inte svarar att de tittar på det, så man inte tror man skickar Mail ute i cyberrymden. Men fint att det löser sig ändåHej! Koderna funkar som de ska men bara en (1) gång, så köper du flera ggr så kan du inte återanvända koden. Då är det bara att maila [email protected] så får du en ny kod (eller så löses det i efterhand).
Jag har kollat och du mailade igår om detta och även idag och som jag fattat så är din Klarna-faktura redan justerad under dagen idag. Dock tar det en dag innan Klarna mailar ut om det men loggar du in i app eller på deras sida så borde du se det.
pdahlen
Aktiv medlem
Jag provade att logga ut och in, och det står samma kod. Måste man logga ut på samtliga enheter?Vi försöker hålla svarstid inom två arbetsdagar. Här var nog prio att lösa Klarna-fakturan.
dyk_pedda
Aktiv medlem
Jag har samma problem.Jag provade att logga ut och in, och det står samma kod. Måste man logga ut på samtliga enheter?
Har även mailat Dext utan att få svar.
pdahlen
Aktiv medlem
Fint, är det fler som har problem eller är det enbart TS och jag? Tänkte att det borde räcka att man kryssar i att man är FS Plus, så kan DEXtRabattkoden på fotosidan hämtas bara en gång men jag ser till att du får en ny kod mailad till dig.
Man får tydligen skicka mail 2 dagar innan man tänker lägga en beställning . Kunde man inte bara kryssa i att man är FS medlem och så kunde DEXT kolla med FS att man var medlem, och slippa dessa koder?Jag har samma problem.
Har även mailat Dext utan att få svar.
Jag har samma problem.
Har även mailat Dext utan att få svar.
Jag kan kika. När mailade du? Du skall ha fått ett svarsmail med ärendenummer. Har du det så kan jag snabbare hitta.
Fint, är det fler som har problem eller är det enbart TS och jag? Tänkte att det borde räcka att man kryssar i att man är FS Plus, så kan DEXt
Nej man måste ha en unik kod för att handla med rabatt. Har man ingen som funkar så skickar vi ny.
Man får tydligen skicka mail 2 dagar innan man tänker lägga en beställning .
Nja riktigt så är det väl inte? Du la väl ändå en beställning och inom 24h så var din Klarna-faktura justerad med 20% rabatt.
Jag har samma problem.
Har även mailat Dext utan att få svar.
Nu letat. 9/4 kl 07:48 mailade du och 08:12 fick du ett svar med tre rabattkoder. Kolla om det kanske hamnade i spam-korgen. Jag skickar DM här nu med rabattkoderna igen.
dyk_pedda
Aktiv medlem
Jag skickade via "meddelande rutan" på hemsidan och fick inget svarsmail.Jag kan kika. När mailade du? Du skall ha fått ett svarsmail med ärendenummer. Har du det så kan jag snabbare hitta.
Similar threads
- Svar
- 207
- Visningar
- 28 K