Annons

Detta kallar jag kundservice! (Proprint)

Produkter
(logga in för att koppla)

Jesper K

Aktiv medlem
Detta kallar jag att bry sig om sina kunder!
Fick ett mail från Mathias på Proprint:

"Hej Jesper

Vi har just kört dina bilder (beställning 67340) och de är ganska för
mycket magenta och kalla. Du brukar alltid ha så bra hudtoner så vi tog
upp bilderna på vår dator, och de digitala filerna ser likadana ut. Kan
det vara så att din skärm glidit iväg lite i kalibreringen?

Jag mätte upp hudtonerna med pipetten och fick överslag på magenta och
blått på de flesta av bilderna.

Om du vill kan du kalibrera om och skicka beställningen igen. Vi tar
inget extra betalt för den nya beställningen. Alternativt kan vi skicka
dig dina bilder så du får kika på dom innan du kör en ny beställning. Då
betalar du för den order vi har här, och om du vill köra om bilderna
efteråt behöver du bara betala portot för den nya beställningen.

Hör av dig hur du vill göra.

Mvh,
Mathias Sjöström
ProPrint"

Eloge!

Jesper
 
Proprint är sanslöst hjälpsamma med sådant! Jag själv fick en bröllopsfotografering omgjord gratis efter att jag klantat till det, dom bjöd alltså på runt 500 kronor & gjorde nya bilder efter att jag skickat in nya filer!!!

//Larsa
 
proprint är klart BÄST på kundservice!
jag sörjer lite över att dom inte finns i sthlm då jag jämt har så brådis och behöver buda.
men å andra sidan... fanns dom i sthlm skulle väl dom oxå bli stockholmare. ;o)
 
Ja!!

Jag har precis gjort en order. Upptäcker när bilderna kommer att jag klantat mig och gjort fel i beställningen. Och får direkt erbjudande om att göra en ny order till kraftigt reducerat pris! En order som expieras under natten !!! Och jag har bilderna i brevlådan dagen efter, klara att hängas på utställning i helgen.

Tack ProPrint! Guldstjärna!
 
nåt som jag tycker är anmärkningsvärt med crimson är att dom kan ställa sig och panikkopiera bilder en fredagskväll och skicka bud så jag har bilderna samma kväll fast jag skickat dom efter kl. 17.00. riktigt fantastiskt. tack!

fast... det gick bara att göra det när min man ringde å frågade. när jag ringde (betydligt tidigare) och frågade fick jag nobben.
och det har hänt två gånger att jag frågat om nåt och det inte gått att fixa men så fort min man ringer så går det så bra så.
jag tycker det är konstigt, men jag antar att killar går bättre hem hos tjejerna i receptionen.. ;o)
 
Kan bara instämma i hyllningskören; jag har alltid som "vanlig glad amatör" fått kanonservice och snabba svar på mina frågor. Keep up the good work, Proprint!

/P
 
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar