thommym
Aktiv medlem
Photax och Kaffebrus har ett bra sortiment.
Tackar för snabbt svar. Verkar ha stort sortiment.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Photax och Kaffebrus har ett bra sortiment.
Tackar för snabbt svar. Verkar ha stort sortiment.
Jag kan tipsa om prisjakt.nu för den här typen av undringar. Nu har du visserligen redan fått svar, men för eventuellt framtida bruk.Var köper du Godox? På Amazon eller finns det någon site Sverige? Jag är ute efter en V860II.
Jag kan tipsa om prisjakt.nu för den här typen av undringar. Nu har du visserligen redan fått svar, men för eventuellt framtida bruk.
https://classic.prisjakt.nu/#rparams=ss=Godox V860II
Puss på dig, Mats!
Äh, då får du väl en slängkyss istället. För hygienens skull.Min mamma sa alltid till mig att aldrig pussa främmande herrar. Så det blir ingen puss Per.
Vilket håll?Visste inte du var lagd åt det hållet.
Per "fantastiska" tips missar också att det går att köpa Godox från Photax (där jag köpt mina). Bra service, bra pris och snabb leverans.
Anders, det låter på dig som att du tror att jag tyckte att det var fel av Mats att svara på Thommys fråga. I så fall har du helt fel. Det var ju ett korrekt, om än inte komplett svar. Mitt "fantastiska" tips var inte heller komplett men det kompletterade ju Mats svar eftersom prisjakt listar butiker som Mats inte tog upp.
Låt bli att haka på sånt här tjafsande som Mats startade så blir tråden trevligare.
Inlägg #124.Vem startade vad Per?
Nejdå, det gör jag inte alltid, och speciellt inte i inlägg #123 i den här tråden.Vet inte varför du alltid motsäger allt jag skriver och påstår det är fel.