Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Destination Foto - GBG

Produkter
(logga in för att koppla)
Så någon mer som är intresserad av Röda Sten?

Kan iof bli lite svårt en hel del är väl hemma då och kollar på melodifestivalen :)

Jo Fredrik sommaren brukar inte vara några problem bara denna tråkiga vita vinter :)
 
Hej där!

Jag är kanske lite ung, haha :p Men jag är väldigt fotointresserad och har även jag idétorka.. Skulle man kanske kunna hänga på? Beror iofs på vart ni ska åka och om jag har möjlighet att ta mig dit med buss.

Ung eller inte? Du tar i alla fall fina bilder. Häng på!
 
Så någon mer som är intresserad av Röda Sten?

Kan iof bli lite svårt en hel del är väl hemma då och kollar på melodifestivalen :)

Jo Fredrik sommaren brukar inte vara några problem bara denna tråkiga vita vinter :)

Har inte ens TV. Så jag hänger gärna på.
Fast man skulle ju kunna ta det lite tidigt. Så man hinner fota medans det är lite färg kvar. (Innan det blir bäck svart. Om man nu kan säga så i stads miljö. Det blir ju aldrig specielt mörkt.)
Solen går väl ner runt 18 tiden, skulle kunna träffas runt då?
Då hinner ju folk hem i tid för melodifestivalen, om de vill.
 
Kristian säg en tid du som har varit där, för dom som inte kan ta sig dit kan jag alltid plocka upp någon.

Får bara hoppas att det inte blir dimma :)
 
Idag blev det mörkt vid 18.30 tiden. Vad sägs om 17.30? ... Eller 18.00?
Bestäm ni.
Man hinner kika lite på vad man vill plåta, innan. Vi hinner ta oss till lämpligt ställe. Alltid bra att hinna förbereda sig lite.

Senast jag var där, var betydligt senare, men det var en årstid då solen också orkade stanna uppe lite längre.
 
Hej alla, jag var vid röda sten och fotade dagtid förra veckan, fint ställe som vanligt men fruktansvärt halt. Det var rena bandybanan på stora delar av planerna. Jag hänger gärna med men föreslår att vi träffas 17.00 för att hitta fina ställen att rigga stativ mm utan att halka ihjäl oss om det bötjar skymma. Skall vi ha samling vid stenstatyerna vid vattnet? Glöm ej fick/pannlampa. Fredrik
 
Plats: Röda Sten
Datum: 2010-03-13
Tid: 17:00-17:30


Bokat och klart!

Hoppas att det dyker upp lite folk nu bara.
 
Jag hänger gärna med! Däremot vet jag inte riktigt hur jag enklast tar mig dit, från nils ericsson tänker jag på då.
 
Ta spårvagn 3 eller 9 från Drottningtorget till Vagnhallen Majorna och gå därifrån, det är det bara några minuters promenad.

Jag dyker eventuellt upp, det beror på vädret och min förkylning. Stena Danica skall enligt tidtabell lägga till 17.15 vid Masthuggstorget så hon passerar Älvsborgsbron knappt 30 minuter tidigare. Jag har sett några riktigt vackra vinterbilder med fartyg, solnedgång och is i vattnet men jag vet inte om det är tillräckligt mörkt 16.45, solen går ner först 18.09...
 
Jag är där strax efter 17.
Behöver du sjuts? skicka PM

Jag åker från Angered strax innan 17. Åker förbi centralen...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.