Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
AnWi
Aktiv medlem
Jag tvättade bilen och båda motorcyklarna i lördags så flingorna som faller beror till stor del på mej. Nu fick jag i alla fall chansen att testa mina nya MC-däck i något som påminner om vinterföre men inte var det varken kallt eller halt, bara blött. Usch!
Kanske hinner jag ut innan det blir kolmörkt, en liten förutsättning för analysens inträffande kanske finns runt hörnet.
Bra att alla analyser kommit in så att alla har något att fundera över...
DAB-värden
Anders
Kanske hinner jag ut innan det blir kolmörkt, en liten förutsättning för analysens inträffande kanske finns runt hörnet.
Bra att alla analyser kommit in så att alla har något att fundera över...
DAB-värden
Anders
infra
Medlem
torun som du säkert sett så har jag också lagt upp min analys till dig.. om än lite knivig.. men se den liten som en att där finns ledtrådar till olika elementen i bilden =)
ber också om ursäkt att den kom upp sent.. hade fullt upp i helgen så hade tyvärr inte möjlighet att skriva den tidigare.
ber också om ursäkt att den kom upp sent.. hade fullt upp i helgen så hade tyvärr inte möjlighet att skriva den tidigare.
AnWi
Aktiv medlem
Nu har jag hittat en reservbild till analysen. Den är inte tagen i år men duger ifall jag inte får till någon ny. Förutsättningarna trillar liksom inte på plats, inte för den begränsade fantasi jag besitter i alla fall
Jag har inte gett upp än men någon riktigt bra idé har jag inte (förutom reservbilden).
Hoppas det går bra för er andra.
Anders
Jag har inte gett upp än men någon riktigt bra idé har jag inte (förutom reservbilden).
Hoppas det går bra för er andra.
Anders
xoqrps
Aktiv medlem
Nemesis skrev:
Snyggt jobbat Mattias!
Jag tackar Peter, är själv mycket nöjd med slutresultatet. Trots en mycket "speciell / bisarr" upplevelse innan jag lyckades fotografera..
frehan
Aktiv medlem
Bra bilder allihop, tror jag har kommenterat alla. Nu skall jag bara försöka få till min egen bild men just nu står det helt still. Hur jag än vrider och vänder på det så ser jag bara röda stugor med vita knutar framför mig och jag vet inte hur jag skall få dem ur skallen.
/F
/F
AnWi
Aktiv medlem
Jag är imponerad...
av den kreativitet ni besitter. Här dyker den ena mer kreativa lösningen efter den andra upp och man blir ofta glatt överraskad av tolkningen av bildtexterna.
Fotografer som ni håller denna utvecklande tråd i full blomstring och gör det hela så roligt.
Hoppas ni alla får en trevlig helg.
DAB-värden
Anders
av den kreativitet ni besitter. Här dyker den ena mer kreativa lösningen efter den andra upp och man blir ofta glatt överraskad av tolkningen av bildtexterna.
Fotografer som ni håller denna utvecklande tråd i full blomstring och gör det hela så roligt.
Hoppas ni alla får en trevlig helg.
DAB-värden
Anders