Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens tema 2011-11-11. . .

Produkter
(logga in för att koppla)

LeifKlasson

Aktiv medlem
Är ju givet!! :) Vad sker 2011-11-11 kl 11:11?
Jag vet, finns flera siter som skall samla detta, men vi kan ju ha en egen liten tråd här, eller hur?

Alltså, fyll på med era alster, vad har ni fångat vi detta magiska klockslag, en bild per användare?

Lycka till!

/Leif, som inte får glömma kameran imorgon ;-)

Är ju givet!! :) Vad sker 2011-11-11 kl 11:11?
Jag vet, finns flera siter som skall samla detta, men vi kan ju ha en egen liten tråd här, eller hur?

Alltså, fyll på med era alster, vad har ni fångat vi detta magiska klockslag, en bild per användare?

Lycka till!

/Leif, som inte får glömma kameran imorgon ;-)

En liknande situation uppstår redan om en månad, dock inte lika raffinerad med bara ettor. Jag tänker på Lucia, 11-12-13 kl 14:15.

Den är också bra! Sedan får vi vänta ett år... och sedan....

Tycker vi kan utvidga begreppet lite också kl 11:11 eller 23:11 kan ju vara ok?

/Leif

Och dessutom kom det just upp en grupp för dagens event, så jag tycker vi hugger på den istället, jag lägger ned min egen tråd :)

De andra siter jag sett ser bara att det skall vara kl 11:11, inget annat, så bäst o köra på det.

/Leif

Och dessutom kom det just upp en grupp för dagens event, så jag tycker vi hugger på den istället, jag lägger ned min egen tråd :)

De andra siter jag sett ser bara att det skall vara kl 11:11, inget annat, så bäst o köra på det.

/Leif

Var hittar du den gruppen?
Här kommer i alla fall mitt bidrag.

Bilagor

• elva.jpg
    elva.jpg
    25.4 KB · Visningar: 199
ANNONS