Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Dagens bästa naturbild!
- Trådstartare PeBro
- Start datum
Newman75
Aktiv medlem
Otroligt vackert Janne!Arleklint skrev:
Bokskog
PeBro
Aktiv medlem
Repetti skrev:
Hej!
Skriver första gången här.
Jag tycker mest om mina bilder om denna dimmiga höstmorgonbild.( I Östra Finland)
Har bara förstört bilden med Elements.
Välkommen Reino!
Härliga höstfärger och fina låga moln.
Mvh / Peter
Midhrafn
Aktiv medlem
Sans skrev:
.
Den här bilden är bara sådär härlig att jag inte riktigt kan sätta ord på vad jag känner. Den betyder nå't, barndomsminnen kanske, kan vara mina första minnen. Så är det nog, när jag låg nedpackad i pulkan bakom farsan på skidor och tittade upp på alla ruskor. En skön känsla av förnimmelse snarare än ett visuellt minne. Estetisk är ett ord som ringer i huvudet, dock har jag aldrig läst mig till ordets akademiska betydelse.
Tack Sans!
Sushan
Avslutat medlemskap
Tack själv, Tommy! Jag blir både rörd och glad samtidigt av dina värmande ord... och överväldigad! )Midhrafn skrev:
Den här bilden är bara sådär härlig att jag inte riktigt kan sätta ord på vad jag känner. Den betyder nå't, barndomsminnen kanske, kan vara mina första minnen. Så är det nog, när jag låg nedpackad i pulkan bakom farsan på skidor och tittade upp på alla ruskor. En skön känsla av förnimmelse snarare än ett visuellt minne. Estetisk är ett ord som ringer i huvudet, dock har jag aldrig läst mig till ordets akademiska betydelse.
Tack Sans!
arnenym
Aktiv medlem
Smaken är som baken -delad..Repetti skrev:
Förlåt Arne men jag tycker att din bild skulle ha mera djupskärpan.
Bra bild.
Jag försökte få fram så kort skärpdjup som möjligt
Ramstacity
Aktiv medlem
En riktigt fin bild på Strömstaren tyker jag.Sabud skrev:
Så här skall den se ut!
Kjelle
Sabud
Aktiv medlem
Ramstacity skrev:
En riktigt fin bild på Strömstaren tyker jag.
Kjelle
Tack skall du ha Kjell!