Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ibland kan det vara bra med rejäla klor och inte bara simhud mellan tåna.
 

Bilagor

  • mgl_hävand.jpg.jpg
    mgl_hävand.jpg.jpg
    83.3 KB · Visningar: 480
Så här i mitten av november när motiven lyser med sin frånvaro kan man alltid skapa `konstliga´ naturbilder.
 

Bilagor

  • mgl_vattenkonst.jpg.jpg
    mgl_vattenkonst.jpg.jpg
    76.5 KB · Visningar: 478
Hej!

Skriver första gången här.
Jag tycker mest om mina bilder om denna dimmiga höstmorgonbild.( I Östra Finland)
Har bara förstört bilden med Elements.
 

Bilagor

  • syysaamu1.jpg
    syysaamu1.jpg
    85.4 KB · Visningar: 681

Den här bilden är bara sådär härlig att jag inte riktigt kan sätta ord på vad jag känner. Den betyder nå't, barndomsminnen kanske, kan vara mina första minnen. Så är det nog, när jag låg nedpackad i pulkan bakom farsan på skidor och tittade upp på alla ruskor. En skön känsla av förnimmelse snarare än ett visuellt minne. Estetisk är ett ord som ringer i huvudet, dock har jag aldrig läst mig till ordets akademiska betydelse.
Tack Sans!
 
Midhrafn skrev:
Den här bilden är bara sådär härlig att jag inte riktigt kan sätta ord på vad jag känner. Den betyder nå't, barndomsminnen kanske, kan vara mina första minnen. Så är det nog, när jag låg nedpackad i pulkan bakom farsan på skidor och tittade upp på alla ruskor. En skön känsla av förnimmelse snarare än ett visuellt minne. Estetisk är ett ord som ringer i huvudet, dock har jag aldrig läst mig till ordets akademiska betydelse.
Tack Sans!
Tack själv, Tommy! Jag blir både rörd och glad samtidigt av dina värmande ord... och överväldigad! :eek:)
 
Här sittande på favoritplatsen. Laxtrappans galler och taggtrådskonstruktion. (därav beskärningen)
 
Senast ändrad:
I den här bilden siljer sig fågeln utmärkt från bak- och föregrund.
Vore möjligen ännu bättre som svart och vit bild om du bara kunde få mera kontrast till bakgrunden.
En bra bild i varje fall.
 
Det finns inget dåligt väder....bara dåliga kameror ;-)

Här en bild på ett Pilfinkgömsle.
 

Bilagor

  • mgl_finkgömsle.jpg.jpg
    mgl_finkgömsle.jpg.jpg
    92.8 KB · Visningar: 365
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.