Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Och kom jag äntligen ifrån allt jag haft att göra på sistone och vilket suveränt väder vi hade här i Gävle, kallt, soligt och pyttelite snö på marken.
Ett försök att fånga varmt och kallt i en bild.
 

Bilagor

  • img_9297-01.jpg
    img_9297-01.jpg
    57.1 KB · Visningar: 646
Soluppgång vid Dalälven

En av de bilder jag gillar mest från ett besök vid dalälven i lördags.
 

Bilagor

  • älvkvadratimg_3124_20061lit.jpg
    älvkvadratimg_3124_20061lit.jpg
    71.3 KB · Visningar: 619
Inte så mycket att hurra över när man ser alla andra fina höstbildet. Men något måste man posta.
 

Bilagor

  • pict4377_web.jpg
    pict4377_web.jpg
    39.7 KB · Visningar: 714
Ingen säsong för macro (för blåsigt) så jag försökte komma över min fobi för att släpa runt på stativ i naturen genom att släpa runt på ett i skogen. :)

Solnedgång vid Mälaren.
 

Bilagor

  • eftermiddagsljus400.jpg
    eftermiddagsljus400.jpg
    73.4 KB · Visningar: 686
En makrobild, Monica! Lite fusk kanske det är för det är taget med mitt 70-210 och inte i min sedvanliga kräla-på-marken-stil. :eek:)
 

Bilagor

  • novemberros-dagens.jpg
    novemberros-dagens.jpg
    15 KB · Visningar: 660
Från sovrumsfönstret, som Runar fast utan gevär! När de står stilla smälter de in i bakgrunden helt o hållet.
 

Bilagor

  • rådjur höjd.jpg
    rådjur höjd.jpg
    90.8 KB · Visningar: 499
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.