Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Det här får bli mitt bidrag till dagens... Ett par Liljor som stog i strandkanten. Jag fick stå lite i vattnet för att fota dessa men vad gör man inte för en bild. :eek:) Kjelle

Bilagor

• dagens-17.jpg
    dagens-17.jpg
    57.3 KB · Visningar: 575
Äntligen en kungsfågel på bild! Har letat en stund efter den här! Ingen superbild direkt. Handhållet 400 5,6 i mörk granskog, bl 5,6 1/100 sek

Bilagor

• img_0863.jpg
    img_0863.jpg
    96.7 KB · Visningar: 561
Janne A: Skulle du kunna beskriva lite mer om hur du tog den sista bilden? Blir lite nyfiken på hur du får till dom härliga färgerna...

/Micke

Ramstacity skrev:
Jag fick stå lite i vattnet för att fota dessa men vad gör man inte för en bild. :eek:) Kjelle

Typ står lite i vattnet.. ;)

En soluppgång i förrgår. Lite mörk i nederkant tyvärr. Måste bli bättre på rawformat.

Bilagor

• 3804w.jpg
    3804w.jpg
    38.5 KB · Visningar: 555
fly.jpg

Gårdagens!

Efter en trevlig kursdag hos Olle i Uppsala avslutade vi med lite kvällsfotografering.
/Anki

Bilagor

• uppsala-solnedgång-1.jpg
    uppsala-solnedgång-1.jpg
    72.8 KB · Visningar: 465
Trollslända???

Dagens bild. Jag har ingen aning om vad det är tror att det är någon sorts dagslända med blå metalliclack.

Bilagor

• blå-sak.jpg
    blå-sak.jpg
    58.3 KB · Visningar: 942
Det är en (blå) jungfruslända. Grymt snygga sländor som lever vid fina rinnande vatten och flyger ganska fjärilslikt.
mvh/johan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar