Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Måste visa en bild som jag tagit med mitt nya objektiv.

Canon ef 400/5.6L. Var på Ystads Djurpark och testade mina gluggar inför kommande Kenyaresan i höst.

Riktigt nöjd med 400an är jag :D

Alpacka (heter de kalvar eller?)

Bilagor

• 1alpacka001.jpg
    1alpacka001.jpg
    64.9 KB · Visningar: 694
PatrikAdolfsson skrev:
Måste visa en bild som jag tagit med mitt nya objektiv.

Canon ef 400/5.6L. Var på Ystads Djurpark och testade mina gluggar inför kommande Kenyaresan i höst.

Riktigt nöjd med 400an är jag :D

Alpacka (heter de kalvar eller?)
Blir ju inte alls avundsjuk på en Kenyaresa, bara lite. :D Ser ut som du kan vara nöjd med ditt köp!

Lemurerna var svårast att fånga på bild. De var väldigt snabba att hoppa undan så fort jag satt fokusen :D

Bilagor

• 1lemur002.jpg
    1lemur002.jpg
    92.2 KB · Visningar: 793
Skånegässen var mer fascinerande än vad jag trodde. Coola ögon har de tycker jag.

Bilagor

• 2skånegäss_small.jpg
    2skånegäss_small.jpg
    35.8 KB · Visningar: 751
Riddarsporre Selleri blandning!!!

Vi har riktigt busväder i Uppsala så jag var ut och såg mej omkring i trädgårn´ mellan störtskurarna och fick syn på den här. En Riddarsporre skälk som är något deformerad ca 5 cm bred. Det ska bli kul att följa den och se vad som händer framöver Kjelle

Bilagor

• sjuk-sporre.jpg
    sjuk-sporre.jpg
    96.7 KB · Visningar: 450
Ute och testade nya kameran, en Canon Powershot S3 IS.

Stötte på en flock dovhjortar, och detta är en av de bästa bilderna tycker jag.

Bilagor

• 060622 103_400x300.jpg
    060622 103_400x300.jpg
    67.8 KB · Visningar: 422
ANNONS