Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Vitsippor med gladpack på macroglugges frontlins.

Nikon AF-S VR 105/2,8G ED IF ;)
 

Bilagor

  • sippa3.jpg
    sippa3.jpg
    41.2 KB · Visningar: 791
Du,Lotta är en bra fotograf vad du än riktar kameran mot och Janne du är inte så dum du heller.När jag var ute o fotade så hittade jag en annan markkrypare som försöker ta på en blåsippa
 

Bilagor

  • img_0014.jpg
    img_0014.jpg
    56.1 KB · Visningar: 776
De är så mycke vitsippor ute så jag blir helt snurrig! ;o))
Vet inte vilken jag ska välja...
 

Bilagor

  • eva_0311_liten.jpg
    eva_0311_liten.jpg
    54.3 KB · Visningar: 764
Här är mitt exempel på dagens naturbild. Fotad idag. Satt vid en strand vid en insjö i Uppland. Insällningar kommer jag inte rikigt ihåg annat än att jag hadde kameran inställd på slutarauto. och vitbalansen på sol. /Kjelle
 

Bilagor

  • gås-i-motljus.jpg
    gås-i-motljus.jpg
    57.5 KB · Visningar: 918
Ja Eva jag tycker om bilden.Jag är just nu förkyld så mitt poetiska jag är blockerat.men om några dagar....
 
Tja... lite kul blev den. Fast det kanske bara jag tycker.
 

Bilagor

  • naturmini4933.jpg
    naturmini4933.jpg
    44.9 KB · Visningar: 885
Den här har jag postat i bildkritik också i större format, men jag har en känsla av att en del blir illa berörda av den eller något ...
 

Bilagor

  • stånd_060506.jpg
    stånd_060506.jpg
    46.3 KB · Visningar: 861
mohei skrev:
Blått är snyggt. :)
Vet inte det just....tja, jo, kanske...
Jag plåtar ju bara väldigt undantagsvis natur - nå´n ruta varje år sisådär....skönt nu att ha den biten avklarad så tidigt på året....
Us
 

Bilagor

  • blåsippor#2-ss.jpg
    blåsippor#2-ss.jpg
    48.7 KB · Visningar: 851
Anders jag blir inte illa berörd för stånd har vi alla haft någon gång.Fin bild föresten.
 
Tack tack Kenneth:) Fast macroblommor är verkligen inte min grej. Gjorde ett sista försök idag, men hade dels barn med som helst plockade just de blommorna jag riktade kameran mot och så kröp det ju myror överallt också. En bild utan fingrar i bakgrunden kan jag ändå visa och nästa gång i denna tråden blir det ingen macroblomma. Natur med mer vidvinkel är roligare;)
 

Bilagor

  • 400bla.jpg
    400bla.jpg
    45.5 KB · Visningar: 738
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.