Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Dagens bästa naturbild!
- Trådstartare PeBro
- Start datum
Galdr
Aktiv medlem
evalisen skrev:
Dagens naturbild... vitsippor! )
Wow, vilken läcker fuzz run den vänstra blomman.
PeBro
Aktiv medlem
evalisen skrev:
Dagens naturbild... vitsippor! )
Riktigt snyggt, grattis Eva!
Tror dock du beskurit en aning ;(
Mvh / Peter
Anders Östberg
Guest
Ett par Krickor
Ett litet avsteg från mina vanliga närbilder, något gjorde att jag ändå gillade den här scenen.
(Kika helst på en större bild här:
http://www.fotosidan.se/member/portfolio/viewpic.htm?_q=1&ID=669969)
Ett litet avsteg från mina vanliga närbilder, något gjorde att jag ändå gillade den här scenen.
(Kika helst på en större bild här:
http://www.fotosidan.se/member/portfolio/viewpic.htm?_q=1&ID=669969)
Bilagor
evalisen
Aktiv medlem
PeBro skrev:
Riktigt snyggt, grattis Eva!
Tror dock du beskurit en aning ;(
Mvh / Peter
Ja de är sant, bilden är något beskuren i ovan och underkant. Inget speciellt där utan så som de ser ut nu fast lite mer om man säger. ;o)
Ville bara koncentrera mej mer på blommorna, därför beskar jag den lite. ;o)
PeBro
Aktiv medlem
Vevo
Aktiv medlem
Morgonens bästa får det nog bli. Vi var på väg ut till ett förbestämt mål kl. 05:00 i morse och solen gick upp över de dimmiga fälten. Tvärbroms och springa rätt ut i vätan ;0))
Här finns en större bild
Här finns en större bild
Bilagor
PeBro
Aktiv medlem
micke80 skrev:
Fick bl.a. den här bilden på en tjädertupp från gömslet i morse... Gillar "inramningen". ) Har precis lyckats hitta centrum på ett spel och tillbringade första natten där, en otroligt mäktig upplevelse!
/Micke
Snyggt, grattis Micke!
Mvh /Peter
micke80
Aktiv medlem
PeBro skrev:
Snyggt, grattis Micke!
Mvh /Peter
Man tackar, det var som sagt en väldigt lyckad morgon på flera vis )
/Micke
lottawe
Aktiv medlem
Köpte ett objektiv för flera månader sedan men det är knappt använt förrän jag beslutade mig att ta med endast det idag och att endast plåta macro.. Ju mer jag testar, ju mer beundrar jag andra som orkar krypa på marken (lätt att svälja löv ju) och som har tålamodet att plocka bort tjafs för rätt komposition. Jag orkade 9 rutor och ingen bild blev ens värst mycket att ha. Bifogar typ den enda filen jag tyckte var värd att öppna.
Bilagor
KenNeth
Aktiv medlem
Jau du Lotta om man inte får krypa runt på marken har man inte upptäckt livet än.För många årsedan när jag hadde varit på personalfest så kröp jag omkring i trädgården när jag komm hem och frun frågade vad jag sysslade med,och jag svarade att jag fotograferade blommor.Och efter detta fotar jag blommor,men nykter.
Bilagor
lottawe
Aktiv medlem
HahaKenNeth skrev:
Och efter detta fotar jag blommor,men nykter.
Fast jag kanske ger mig ut imorgon igen iaf. En gång ska jag lyckas innan jag säljer optiken och det var inte idag. Öppnade resten av filerna med och upptäckte att det nog var rörigaste bilden av alla jag visade här förut, fast imorgon ska jag plocka ännu bättre runt och sålla blommor i bakgrunden som stör samt stänga munnen i lövhögarna.