Annons

D90 på Mediamark i Göteborg (Bäckebol)

Produkter
(logga in för att koppla)
Eftersom Japanphoto nu höjt till 9900kr så känns det väl som köpfesten är slut för denna gången :)
 
I anonnsen som Nikon kör står det rek.pris 10290:- för bara huset men det är väl det ingen butik som tar det.
Så det låter ju otroligt billigt om man får en optik med för 9000:-
Vill oxå ha...
 
8990 SEK söndag ut!

Jag kollade med Media Markt i Bäckebol och i Sisjön och de kommer att köra 8990 SEK för D90 + 18-105 söndag 8/3 ut. Längtar!
 
Fick besked i dag att min kamera finns för avhämtning i morgon. Är inte 100% säker men har för mig att dom tog 19990sek för ett D700 hus, kan ju vara intressant att kolla upp lite noggrannare för dom som har tänkt sig en sådan.
 
Ja det är ju bra pris på en D90 med optik, fick mitt PDK-1 (batterigrepp) för 2990:- på Mediamarkt i Kungens Kurva. Jag har varit runt på många elkedjor senaste tiden, och måste säga att Mediamarkt håller en väldigt hög klass. Kunnig personal inom sina områden samt ett helt oslagbart utbud på produkter.
 
Jag köpte min D90 med 18-105vr på MediaMarkt i Sisjön för 8990 den 26/2, köpte till 4gb extreme 3 och hoya uv 67mm
totalt 9558:-
Jag tog ett foto på kvittot och skickade in det till Nikon tillsammans med batterigrepps formuläret, så det kommer säkert inom ett par veckor. Vilken jägarns tur att dom inte svarade på japanphoto, då kanske jag köpt den där istället å fått en gråinportkamera utan batterigrepp.

jag är SUPERNÖJD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och idag kom batterigreppet, det kallar jag snabb sevice, det tog ju inte en vecka ens.. tjohoooooo!!!
 
Det blir en tur till Mediamarkt Sisjön på söndag och en ny D90 är på G! Och jag som skulle vänta till sommaren...det hade jag ju lovat mig själv...och mitt bankkonto :)

Är det någon som har varit där nu i dagarna? Finns det kameror på lager eller måste man beställa? Jag kollade också på Nikons hemsida och där fick man bara med batterigreppet om återförsäljaren var auktoriserad, men det är väl inga problem för Mediamarkts del?

Tacksam för snabbt svar!
 
Det blir en tur till Mediamarkt Sisjön på söndag och en ny D90 är på G! Och jag som skulle vänta till sommaren...det hade jag ju lovat mig själv...och mitt bankkonto :)

Är det någon som har varit där nu i dagarna? Finns det kameror på lager eller måste man beställa? Jag kollade också på Nikons hemsida och där fick man bara med batterigreppet om återförsäljaren var auktoriserad, men det är väl inga problem för Mediamarkts del?

Tacksam för snabbt svar!

Jag har beställt en kamera hos MediaMarkt Bäckebol och dom kommer att få in ca 10 st fredag eller måndag.
Dom skulle maila mig när dom får in och då drar jag till Göteborg på direkten!:)
 
Då har jag lagt handpenningen! Nu är det bara att vänta. Förhoppningsvis skulle dom få in ett gäng kameror veckan som kommer på Mediamarkt Högsbo.

Förövrigt måste jag säga att jag blev väldigt positivt överraskad av personalen på Mediamarkt som var både väldigt kunnig och hjälpsam. Inte alls som vissa andra butiker.

Yey, jag skall bli D90-ägare! :)
 
Kul att dom har vett och sänka priserna, jag köpte min D90 + 18-55 VR innan jul på elgiganten för 8990:- Nu använder ju inte jag kit objektivet utan ska sälja men D50 tillsammans med 18-55. Jag använder enbart 2.8 objektiv. mumma!!!!
 
Kul att dom har vett och sänka priserna, jag köpte min D90 + 18-55 VR innan jul på elgiganten för 8990:- Nu använder ju inte jag kit objektivet utan ska sälja men D50 tillsammans med 18-55. Jag använder enbart 2.8 objektiv. mumma!!!!

8990:- för kit med 18-55 vr är ju långt ifrån lika prisvärt som med 18-105 vr, med tanke på att 18-105 kostar 1000 kr mer än 18-55.
 
Ingen som vet vad Mediamarkt tar för en D90 i Stockholm ?
tänkte köpa en i helgen, skall egentligen bara köpa ett hus
men är det galna priser så kan man ju slå till på ett kit

Annars får jag gå till Fotokungen och bli 8.690kr fattigare
 
Ingen som vet vad Mediamarkt tar för en D90 i Stockholm ?
tänkte köpa en i helgen, skall egentligen bara köpa ett hus
men är det galna priser så kan man ju slå till på ett kit

Annars får jag gå till Fotokungen och bli 8.690kr fattigare

Jag var där men tänkte inte på priset, men ring och hör efter.


Kungens Kurva
Tel: 08 - 721 01 00
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.