bushmaster84
Aktiv medlem
halloj allihop..
kände på dynax 7d på mässan i dag...nån annan än jag som tyckte den känndes lite halv sunkig?
kände på dynax 7d på mässan i dag...nån annan än jag som tyckte den känndes lite halv sunkig?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bushmaster84 skrev:
ja tyck inte den slår dynax 7 i kännsla. sen så satt bländarkontroll-knappen lite tokigt tyck ja..man når den knappt med högerhanden.
matknu skrev:
...men måste nog vänta tills den kommer i affär'n så att jag kan testa med mina objektiv och min numera halvvärdelösa 5400-blixt. Jag måste hursomhelst klämma iväg alla mina 100F och TriX som ligger i kylen... Tur att "min" fotosäsong har uppehåll from nu och fram tilll våren så att man inte gör något dumt och springer och köper en direkt...
D7D plus vertikalgrepp plus ett fett minneskort plus ett extra batteri...det blir dyrt det...
:O
bushmaster84 skrev:
skärpedjupskontrollknappen var v'äldigt svår o komma åt med höger hand om man håller kameran som vanligt.
Om jag kör med ett normalkort (finns det sånna) objektiv, te.x. 28-75 eller 28-100, så kommer jag utan problem åt den med vänster lillfinger. Förövrigt känns rattarna vääääldigt trevligabushmaster84 skrev:
skärpedjupskontrollknappen var v'äldigt svår o komma åt med höger hand om man håller kameran som vanligt.