andreas_karlsson77
Medlem
Hej!
Funkar Nikon D70 att använda som presskamera?
Tacksam för svar!
Mvh Andreas
Funkar Nikon D70 att använda som presskamera?
Tacksam för svar!
Mvh Andreas
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
andreas_karlsson77 skrev:
Ok, jo det låter ju som att det skulle fungera.
Men räcker 3 bilder per sekund om man exempelvis ska fotografera sport?
Många lite äldre filmbaserade stillbildskameror hade inte alltid filmtransport som var så mycket snabbare och det hindrade inte folk från att plåta sport med dem med goda resultat.andreas_karlsson77 skrev:
gunte skrev:
Icke en chans !! dom andra fotograferna skulle garva åt dig, men ok..till schack-DM skulle den nog duga..
Mvh/Gunte..
gunte skrev:
Icke en chans !! dom andra fotograferna skulle garva åt dig, men ok..till schack-DM skulle den nog duga..
Mvh/Gunte..
Jag hävdar ändå att är det något man kan önska sig av D70:n så är det snabbare serietagning iaf när man fotar fotboll. Jag anser mig väldigt bra på att läsa och förutse situationer när det gäller just fotboll. Förövrigt är den kanon till sportfoto upplösningen räcker mer än väl till.boris.bonasin skrev:
Beträffande hastigheten så räcker det att man lär sig läsa ock förutse situationer. Då brukar det inte vara några som helst problem.
gunte skrev:
Mvh/Gunte..