Annons

D2HS för 9450?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjah.. En 1D kostar väl ungefär så begagnad.. den har ju oxå 4MP (ja, lite mer än så t.o.m) ;p
 
Ingen träff på nummeret på varken hitta eller eniro eller google. Inte heller om man söker på namnet
 
Uppmärksammade oxå denna annons, speciellt då jag själv är från kronoberg.

Mobilnummret är ett refill och står på en privatperson som 20 år gammal.
 
Ingen vitts å surra hit å dit,, bestäm träff med grabben, eller be om bilder på en dastidning eller webbtidning med dagens datum....

Priset= bra,, jo men inget unikt väl!

Mvh Niclas,
 
Niclasfoto skrev:


Priset= bra,, jo men inget unikt väl!

Mvh Niclas,

För oss som är lite småsugna på en D2H och håller koll på begagnatmarkanden så kan jag meddela att det är väldigt bra pris. En beg D2H ligger på runt 11-15 tusen.. Detta är ju dessutom en helt ny och tom "s" modellen (D2Hs)
 
D Nilsson skrev:
För oss som är lite småsugna på en D2H och håller koll på begagnatmarkanden så kan jag meddela att det är väldigt bra pris. En beg D2H ligger på runt 11-15 tusen.. Detta är ju dessutom en helt ny och tom "s" modellen (D2Hs)

Har jag sagt att priset är dåligt;)????

Nej klart fint pris.

Men varför måste det per automatik vara fuffens... visst kanske man höjer på ögonbrynet Men men.

Om du säger att normalt beggpris är runt 13000 så tycker jag inte att 9500 är så EEeenormt underprisat... inte i förstaläget iaf.

Tycker bara att det blir ltie småpatetiskt med sådana spekulationer, kontakta och hör efter. Svarar han inte ngt eller inte bemöter ngn så är det väl bara att dra slutsatsen att här är fuffens påG.


Mvh Niclas,
 
Niclasfoto skrev:
Har jag sagt att priset är dåligt;)????

Nej klart fint pris.

Men varför måste det per automatik vara fuffens... visst kanske man höjer på ögonbrynet Men men.

Om du säger att normalt beggpris är runt 13000 så tycker jag inte att 9500 är så EEeenormt underprisat... inte i förstaläget iaf.



Mvh Niclas,

Man blir väl skeptisk när företaget heter "Blixt & Klick" samt annonsen innehåller en hel del fel vad det gäller kamerans egenskaper etc =D

Men hade jag haft pengarna så hade jag ringt för längesen :(
 
Anledningen till att jag frågar är att jag har förkottsbetalat hela summan till killen. Jag har fått alla uppgifter med namn, adress och personnummer. Kameran ska ha skickats iväg till mig för någon timma sen men efter att ha läst den här tråden så blir jag orolig!
 
Christaoffer100 skrev:
Anledningen till att jag frågar är att jag har förkottsbetalat hela summan till killen. Jag har fått alla uppgifter med namn, adress och personnummer. Kameran ska ha skickats iväg till mig för någon timma sen men efter att ha läst den här tråden så blir jag orolig!

Har mailat dig.
 
När du klickar på länken för att svara, kommer denna text upp:

"Viktigt: Betala ALDRIG i förskott till säljare du inte känner.
Använd Internetgirot istället - så kan du känna dig trygg!"

Bra affärer händer hela tiden, men ett hemnummer och en möjlighet att hämta på plats ökar ju chansen att det blir rätt.

/Michael
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.