Annons

D200 Officiell !!

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Damocles skrev:
D200 Det är väl inte så konstigt. Proffshusen spelar i en helt annan klass men de flesta har kanske inte de pengarna att lägga på dem om de har foto enbart som hobby. Det finns nog många som vill ha en Ferarri eller Carrera också men nöjer sig med en SAAB.

Nej det kanske inte är konstigt, men väldigt naivt. Speciellt när man börja klaga på obekräftade spec, och prisuppgifter.

/P.L

Hörde D200 skulle erbjuda ljus mätning & möjligen Tidsauto, med gammla manuellt fokuserade Nikkor Ai Ais gluggar, har inte undersökt saken grundligt själv, men för min del är det väldigt positivt i såfall, då jag har ett stort antal riktigt bra gamla optik.

Är det någon som vet om det i likhet med Nikon F6 kommer att erbjuda t.o.m Matrix mätning genom en enkle programmering av optikens brännvid, max bländare osv?

Pris & prestanda är tilltalande för kameran i övrigt.

Det verkar ialla fall som om den har inbyggd musikspelare (not-symbolen) och att den kan ge respons de bilder man tar ("comment").

divander skrev:
Det verkar ialla fall som om den har inbyggd musikspelare (not-symbolen) och att den kan ge respons de bilder man tar ("comment").
Ha ha! Automatisk bildkommentar skulle vara kul! Typ "personen blundade precis" eller "horisonten blev sned"...

Lägg gärna till en smiley när du skojar förresten. Man måste vara övertydlig i elektroniska forum! Annars uppstår nya rykten om D200...

Nej, jag ska inte köpa en, men jag försöker övertyga min analoga far om att den nog kommer att bli rätt bra!

/Pontus

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar