Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

d200 bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
clindh skrev:
Du behöver inte gardera med näsdukar tills på tisdag, om jag säger så. Fast iofs, det kanske kommer en glädjetår istället - det beror på hur högt ställda dina förväntningar är.

// avdelningen för kryptiska meddelanden

låter ju lovande...

dom som precis köpt D2X kommer dom också att gråta??

;)
 
Till Christer: en chansning på den hemliga bonusfunktionen :) Är det möjlighet till dubbelexponering av bilder? Hade varit spännande. Läste det någonstans.
 
LOL svarta blixtskenor :D


nog för att det är coolt med svarta detaljer och ett fett vertgrepp osv, men det där med skenor va väll lite väl :p
 
Senast ändrad:
!!!

kan ni säga att inte färgen på blixtskenorna är en avgörande faktor för kamera köpet??

ärligt..
 

Bilagor

  • svart.jpg
    svart.jpg
    49.9 KB · Visningar: 395
Är helt övertygad om att marknadsförarna på Nikon är smarta nog att göra allt vad som går för att kameran ska finnas till hands före jul.
 
Påverkar julen försäljningen av en DSLR i 20000kr klassen? För leksaker och andra saker i klassen 0-5000kr är det nog helt avgörande men tror ni att det är så viktigt för Nikon i detta skede?
Iof, kanske många som vill unna sig själv en D200 i julklapp :)
Själv ska jag nog köpa en Tokina 12-24/4 först så ev kamerauppgradering får vänta nån/några månader. Kanske lagom till D200 faktiskt finns i handeln? :)
 
Bjirn skrev:
Påverkar julen försäljningen av en DSLR i 20000kr klassen?

Absolut!
Inte för att jag skulle ha råd att köpa den till någon i julklapp eller ens komma på tanken att önska en själv...
...men alla är inte lika fattiga som du och jag :eek:)
Vet en tjej som fick en Golf cabriolet när hon fyllde 18 och som i samma veva bjöd hela klassen på en weekendresa till London för att fira lite.
Vad är då ynka 15-20 tusen spänn för en kamera?
 
det största problemet...

är väl ändå om den skulle komma före julafton...hur ska man då kunna ha råd med julklappar till de nära å kära...fast de borde ju förstå eller vad säger ni? känns ju liksom självklart för en annan...

;-)
 
Har redan meddelat frugan att barnen nog inte kan räkna med julklappar i år.
Hon tog inte så hårt på det hoppas bara att barnen förstår också.
Det är ju trots allt en prioriteringsfråga :eek:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.