Annons

Cyberphoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Enda problemen jag har haft med cyberphoto är att de ibland inte svarar på mail samt att posten från Umeå verkar ta en extra dag utöver det normala.
 
Jan vdV skrev:
Hej

........

Scandinavian är ett avslutat kapitel då dom strulat till det en gång för mycket utan att vilja åtgärda sina misstag, tyvärr.

Tackar på förhand..


Har handlat en del på Scandinavian och varit nöjd. Blir dock lite orolig av ditt inlägg varför jag undrar på vilket sätt de "misskött" sig (om du vill berätta)?
 
Håller med Daniel i det han skrev att posten verkar ta en dag extra från Umeå. Det har jag också märkt. Å andra sidan är inte det ett problem med _cyberphoto_ snarare med posten...

Hegethorns må vara lite billigare på film men de tar sen 140 kr i porto mot cybers 99 kr...
 
Jag har också bara gott att säga om Cyberphoto (och särskilt känd är jag nog inte hos dem). Det verkar som om Cyberphoto drivs av entusiaster...

Jag har haft kontakt med dem både via mail och telefon. Suverän service. De tar sig tid och lämnar bra och objektiv information (känns det som i alla fall).

Sen tycker jag att det är lite gulligt med den chokladbit som de skickar med i paketet! :)
 
Ja, chokladen kan vara bra att ha då man ju inte hinner med att äta då man får sina nya prylar :)

Men just chokladbiten får man även av Alfadigi.com, men dessa är jag riktigt negativa till............köpte för ett tag sedan en digitalkamera av dom, jag tyckte att det var riktigt dålig kvalitet på bilderna och skickade ett mail till deras support med en rad frågor och provbilder.
Jag fick som svar att jag skulle vända mig till Nikon's support ? det var ju precis den service jag ville ha, TACK.

Nä, jag tog mina frågor till cyberphoto, jag förklarade att jag köpt kameran hos Alfadigi men detta var inget hinder, dom svarade glatt.

Alfadigi må vara lite billigare men dom kan förmodligen inte ett skit om kameror, NÄ....cyberphoto verkar drivas med kunskap.

/micke
 
Har bara gott att säga om Cyberphoto förutom att jag inte vann något på en enda av de 3 (!) lotterna jag fick under december för att jag handlade för över 2000:- / gång :)

// F
 
Jag vill bara lägga in i debatten att Scandinavianphoto(SP) alltid skött sig mycket bra när jag handlat från dom. Det är väl också så att om man bara beställer film och framkallningspåsar så skickar dom detta med brev(tjockare variant) och då är portot bara 20:-. Fixar Hegethorns och Cyberphoto det?

SP brukar alltid svara snabbt på mail och ger bra svar.
 
Malin Tegelberg skrev

Cyberphoto skickar som brev om man bara beställer film.. hur det är med Hegethorns vet jag inte..




Jag ringde och kollade med Hegethorns och de skickar som brev.
 
Tack alla för era inlägg och förslag, det uppskattas.

Har inte orkat ringa till vare sig Hegethorns eller Cyber idag men ska göra det när jag känner mig laddad.

Det är mestadels film jag kommer handla och vill naturligtvis spara in dom kronor som kan sparas in, men kan man "pruta" hos Cyber är det ju samma lika.

Scandinavian är som sagt ett avslutat kapitel och har för tillfället inte ngn lust att gå in på detaljer. Två ggr är en gång för mycket och för övrigt är dom inte billigast längre.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.