Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto!

Produkter
(logga in för att koppla)
Även jag står i possitiva raden angående Cyberphoto!
Snabb service och 110% kundbemötande!

ps, choklad fanns inräknad i leveransen ;-)

mvh jens

Jag sällar mig till dem som gillar Cyberphoto, helt suverän kundservice.

Fick en "2x Bounty", (Godis med inbyggd telekonverter?) trots att mitt paket i torsdags innehöll en 1,4x konverter.

Igår ringde jag och hade lite funderingar om ett par produkter och om de passade att sätta ihop med varandra. Tjejen, kommer inte ihåg namnet, på kundservice var inte riktigt säker på om det gick så hon bad att få ringa tillbaka efter ett tag. Det tog inte många minuter innan hon ringde och bekräftade att grejorna passade med varandra, hon hade varit in på lagret, plockat fram grejorna och provat.

cyberphoto har någon kampanj på sb900 (nikon)som gäller endast idag om jag förstår den rätt.

Har nyligen lagt två beställningar och fått alla inom 24 timmar, för en gång skull så lönar det sig att bo i norrbotten.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar