Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto!

Produkter
(logga in för att koppla)

KjellSn

Aktiv medlem
Jag beställde ett objektiv 10/3 kl 10:07 och och 11:37 dagen efter så piper det i telefonen att jag kan hämta paketet på posten! Det kan man kalla service! Kjellsn

Cyberphoto in my heart! De är underbara! Dessutom så följer det alltid med en överraskning i paketet! (förutom det du har köpt dvs ;)

Ju större värde det du köpt har - ju större överraskning!

/Hannes

De glömde jag!

Posten ska oxå ha beröm för sin service! Det följde med en liten godisbit men kan tyvärr inte äta den. (diabetes) H/ Kjell

Alla har inte sån tur:( Betsällde en scanner som skulle komma in v 8, sen blev det plötsligt okänd tid och nu är förslaget 17/3 som är budet. Hoppas, hoppas. Jag visste ju iofs att det var restat när jag beställde, så det är inte Cyberphoto som strulat.

Jag gillar Cyberphoto, men jag är ingen vän av posten....för från lagret till Karlstad så ligger mina grejjer i Umeå för sampack i minst ett dygn.
4 leveranser av lagervaror från Cyber, beställt på Sön/Mån och hämtat tidigast Torsdag :-(

Jag gillar Cyberphoto, men jag är ingen vän av posten....för från lagret till Karlstad så ligger mina grejjer i Umeå för sampack i minst ett dygn.
4 leveranser av lagervaror från Cyber, beställt på Sön/Mån och hämtat tidigast Torsdag :-(

Får väl vara glad att inte paketen försvinner som julkort gjort ibland, dyker upp x antal år senare
(det värsta jag hört är en som blev krävd på restrerade porto eftersom det inte stämde med gällande taxa, kommer inte ihåg hur många år posten höll på och levererade det kortet).
;P

handlade från www.bananafingers.co.uk (england) kl 10. Dagen efter vid 12 kommer paketet till min dörr. Då har det färdats med flyg :). Frakten var lägre än vad posten tar för att köra sakerna från cyber i ume till mig på ekerö:). Det finns mycket bra firmor

De verkar trevliga och duktiga, men just nu strular saker där och det är tydligen pga av att de håller på och byter affärssystem. Lade en order tisdag några minuter innan "cut off" tiden, och när jag ringde på onsdag eftermiddag hade kameran fortfarande inte skickats. Frågade om jag kunde lägga till nåt till ordern och det var inga problem, dock skickades inget och när jag ringde igen idag så visar det sig att det jag lagt till inte fanns i lager, så inget hade skickats igår heller. :( Nu har de splittat ordern och kameran "ska" skickas ut idag, 2 dagar försenad. Lär tyvärr inte få den till helgen som jag hoppats på.

Hrmpf min vanliga otur. Scannern har kommit in i går men fortfarande inget skickat, om man kan ju inte orderns längre heller. Så det blir inget innan helgen i varje fall.

Hrmpf min vanliga otur. Scannern har kommit in i går men fortfarande inget skickat, om man kan ju inte orderns längre heller. Så det blir inget innan helgen i varje fall.

Nog bäst att ringa, de verkar ha lite problem med systemet just nu. Min kamera blev skickad idag men den automatiska(?) leveransbekräftelsen dök aldrig upp. Jag har implementerat ett antal affärssystem själv så vet att det kan bli lite kaos efter "go-live". Blir säkert fixat snart!

Mina grejer blev nog lite försenade men fick bra bemötande och fick också veta att de byter system så det får man väl leva med även om snabb frakt inte är helt fel.

Cyberphoto (m fl; Dustin, Komplett,...) gör att man nästan blir lite grining om man får vänta ett par dagar ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar