Greve Nickon
Aktiv medlem
Så är det inte här. Se Adobes FAQ högst upp. Du kan redan under studietiden använda det till att käna pengar.
Greven
Greven
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JOLidman skrev:
Tänk om det är så att du måste registrera dig via internet för att kunna använda programmet?
Jag har ett svagt minne av att jag sett ett antal gånger det funkar innan man får vända sig till kundtjänst, men då jag inte hittar den informationen igen (inte heller på deras FAQ) så reserverar jag mig för att det är ett hjärnspöke.jonasforsgren skrev:
Frågan är hur många gånger det går.
maxzomborszki skrev:
Rimligtvis så bör de ha ett visst antal gånger det funkar utan besvär så att folk inte flyttar en licens fram och tillbaka och i praktiken får samma effekt som om de hade flera licenser.
Jo, det är det ingen tvekan om. Frågan var hur många på- och avaktiveringar du får göra innan Adobes licensserver säger ifrån (om den gör det). Som sagt har jag ett spöklikt minne av att ha läst något sådant, något jag inte hittat åter. Men är man riktigt intresserad får man kontakta kundtjänst.pastorove skrev:
Om jag inte mins fel kan du av-aktivera en dator när du avinstallerar och på så sätt frigöra en av dina två tillåtna installationer.