Annons

Crimson - Lång lev.tid?

Produkter
(logga in för att koppla)
Extra lång leveranstid hos Crimson över sommaren? Normalt att det tar över 2 veckor för en rulle film? Bara undrar.... :)

Ja jävlar, vad säger man. Du har inte kollat deras hemsida?

Det här levererar vi med ordinarie leveranstid:

Alla Webb-tjänster med fotografiska utskrifter i alla format.
Canvas
...medan detta tar lite längre tid under sommaren:

Filmframkallning, produktionsskanning:
Neg. färg och svart/vit har produktionsuppehåll v 27-30 - Leverans åter v 31-32
E6, dvs diafilm har produktionsuppehåll v 27-31 - Leverans åter v 32-33

Direktprint (på vår UV-skrivare) en veckas extra leveranstid v 26 - 33
Fotoböcker & Trycksaker (vykort, vikta kort mm) produktionsuppehåll v 29 - 30
Kapa-monteringar och lamineringar 3 arbetsdagars extra leveranstid v 26 - 33
Övriga monteringar (plexiglas, dibond mm) en veckas extra leveranstid v 26 - 33
Skanningar - cruse, shoebox, high-end & raw, en veckas extra leveranstid v 26 - 33
Digital retusch en veckas extra leveranstid v 26 - 33

Ring oss 08-429 29 29 om du undrar över våra möjligheter att leverera ditt jobb. eller maila: [email protected]

så, tog 10 sekunder.

Gör ditt jobb det ? Då du går på semester hyr dom då in folk som tar din plats? Ett alternativ är väl att lära sig att framkalla själv om man har sån panik i semestertider.

Gör ditt jobb det ? Då du går på semester hyr dom då in folk som tar din plats? Ett alternativ är väl att lära sig att framkalla själv om man har sån panik i semestertider.

Framkalla hemma är inga problem för mig men papperskopior är det,det är fotolabb som gäller där.

Umi71;203043inte ditt jobb det ? Då du går på semester hyr dom då in folk som tar din plats? Ett alternativ är väl att lära sig att framkalla själv om man har sån panik i semestertider.[/QUOTE sa:
Frågan är inte ställd till mig men driftar mig att svara. Ja hos oss anställs det folk för att täcka semestrar. Finns flera branscher där arbetsgivarna måste ta in extraanställda för.att.täcka semestrar, då de inte är hållbart att dra in på leverans till kund.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar