Annons

Crimson eller jag???

Produkter
(logga in för att koppla)
Jepp, men det är ju lättare att klaga på bilder i efterhand, när man ser dem och det känns som att "jag vill ha bilder där folk inte är gröna i ansiktet på en bild och röda på nästa, och du testa att göra klänningen vit, för det är den (just det kanske är befogat förstås - den kan ju vara lite cremefärgad eller nått...) och förresten - fracken är svart och gräs är grönt! Och om man ser att det är bilder från samma bröllop så blir jag glad!" är lite väl grundläggande kommentarer att ge en som jobbar med at göra bilder.

Oj vad sur jag låter :eek:)

Det kommer ordna sig och det är ju för att man slipper den här problematiken som jag tycker att dia är trevligt. Det är väl bara att lära sig hantera färger och en dator och skanna själv så man blir nöjd (och digital färghantering - det är ju riktigt roligt!).

Hade hoppats lite på att någon skulle hålla med mig, men det verkar som att ni negativfotografer är (väl) positiva hehe....
/Tomas

Har jag förstått din profil rätt så verkar du i Götet. Jag skulle då vilja föreslå dig att prova Solveig på Mattssons bilder, hon basade förut över YFO:s labb tills det köptes av Mattssons. Tror inte jag vet någon som är verksam och har fler år bakom en proffsprinter än hon! Hon har fått Volvo, Kocums, Försvaret, Hasselblad mlf nöjda genom åren så hon kan kanske även göra dina bilder som du tänkt dig.

Undrar vilket labb Du menar egentligen...

Staffans Bilder, kanske

Det enda med Mattssons som jag hittar är Mattssons foto i Lund

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar