Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Colormailer.se

Produkter
(logga in för att koppla)

plastanka

Aktiv medlem
Fick en gång en rekommendation att använda Colormailer.se för utskrifter, gjorde en beställning där för en månad sedan. Ännu inget levererat och inga svar på mail, är sidan bara en bluff eller är det någon som användt det med bra resultat.

Ekonomiskt är beställningen väldigt liten så för den delen skiter jag i om det är scam, men kan ju vara bra att varna andra om så skulle vara fallet.

Varierar med kvalitet, har fått nog av dem. Tar för lång tid, man vet inte hur de fraktar sakerna, kanske med kameler...

Jag har en gång ringt till dem, trevliga och förstående. Fick tillslut två försändelser med samma utskrifter tätt på varandra.... Tänkte trots detta inte använda dem igen....

Första gången jag beställer lite så här, men lutar ju åt att det blir något annat ställe nästa gång :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar