Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cokin Anpassningsring P 77mm i Göteborg.

Produkter
(logga in för att koppla)

petterovski

Aktiv medlem
Vart förutom på Scandinavian photo kan dom tänkas ha Cokin Anpassningsring P 77mm i Göteborg?

Verkar ju eventuellt som det blir fint väder i helgen, så skulle vilja få tag på ett innan dess, och Scandinavian photo får inte in förrens nästa vecka.

Någon som vet? Eller någon som har ett liggande och vill sälja?

kolla YFO dom ligger mittemot kaserntorget nuförtiden bredvid ekostore..vet inte om dom säljer cokin dock

petterovski skrev:
Vart förutom på Scandinavian photo kan dom tänkas ha Cokin Anpassningsring P 77mm i Göteborg?

Verkar ju eventuellt som det blir fint väder i helgen, så skulle vilja få tag på ett innan dess, och Scandinavian photo får inte in förrens nästa vecka.

Någon som vet? Eller någon som har ett liggande och vill sälja?
Konstigt nog har Media Markt dom, köpte mitt där då S.P inte hade.

Japan Photo i Malmö har en (jag hade beställt den, men upptäckte att jag inte behövde den). Kolla med Göteborgsbutiken om de inte kan få den skickad till dem... Du lär ju dock inte hinna få upp det innan helgen...

/Janne

Tänkte bara tala om att jag ringde till Japan foto i Göteborg, dom hade inte Cokin. Åkte till mediamarkt och köpte 77mm adaptern, den kostade 199:- där, så var lite dyrt, men så är det när man är sent ute...

petterovski skrev:
Tänkte bara tala om att jag ringde till Japan foto i Göteborg, dom hade inte Cokin. Åkte till mediamarkt och köpte 77mm adaptern, den kostade 199:- där, så var lite dyrt, men så är det när man är sent ute...

Tysk lågpris är inte så billigt;-)
Men är det inte märkligt att en ren fotoaffär inte kan ligga på åtminstånde ett litet lager med vad som får anses vara ganska ordinära fotoprylar,medans en "lågpriskedja" kan göra det.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar