Annons

Charterbuss Stockholm-Elmia (Foto 2005)

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmm..beror väl på att jag redan är bokad.Tänkte inte så långt.

Well,lyfte upp tråden i ljuset igen iaf :)
Boka in er nu så att det blir av!!
 
PerFogelberg skrev:
Elmia ligger någonstans mellan Huskvarna och Jönköping. Det är någonstans i södra delen av sverige.

*host*

Nej nej.. det ligger nånstans i Norrland.

Södra delen av Sverige är Skåne, övrig mark är Norrland ;)
 
snysop skrev:
Är inte allt under Stockholm Skåne? Isf ligger Jönköping i Skåne... ;)
Det tror jag också. Åker man ännu längre söderut kommer man till Danmark. Att man är i Danmark märker man på att man inte längre förstår vad folk säger.
 
Sista beställnings- och betaldatum för bussen är två veckor innan resan. Då måste jag ha fått pengar av alla som ska åka med. Bussen kostar 11000. Är det 50 personer som åker blir priset 220 kr per person.
 
Om bussen inte blir full måste man väl få veta vad det kostar innan man betalar. Har ju inte råd eller lust att betala hur mycket som helst..
 
Jag har skrivit att priset varierar mellan 250 och 300 kr. Om det bara blir 37 personer blir priset 300 kr. Blir det färre blir det ingen resa.
 
Bussbolaget rekommenderar att ett stopp i Norköping bäst sker vid Scandic Nord. Är det någon som ska kliva på i Norrköping?

Restiden kommer att bli drygt 4 timmar. Detta gör att avgångstiden blir kl.6 på morgonen. Då är man framme någon gång efter kl.10 vid Elmia.

Det borde vara rimligt att bussen stannar kl.6.30 i Södertälje syd, kl.7 i Nyköping och kl.8 i Norrköping. Jag har inte exakt koll på restiderna. Rätta mig gärna om de inte verkar rimliga.
 
PerFogelberg skrev:
Bussbolaget rekommenderar att ett stopp i Norköping bäst sker vid Scandic Nord. Är det någon som ska kliva på i Norrköping?

Restiden kommer att bli drygt 4 timmar. Detta gör att avgångstiden blir kl.6 på morgonen. Då är man framme någon gång efter kl.10 vid Elmia.

Det borde vara rimligt att bussen stannar kl.6.30 i Södertälje syd, kl.7 i Nyköping och kl.8 i Norrköping. Jag har inte exakt koll på restiderna. Rätta mig gärna om de inte verkar rimliga.

Jag vill, som sagt, kliva på i Norrköping och Scandic Nord är ok för min del.
Siktar in mej på att vara där i god tid.

Hoppas nu att vi får ihop till en buss.

/AnWi
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.