Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Case/skin till 550d

Produkter
(logga in för att koppla)

Fagerhultarn

Ny medlem
Jag har kollat runt efter något som kan göra min kamera mer personlig. Det jag undrar är om det finns något skin/case, som det finns till mobiler. Har hittat silicon skins, men alla jag har sett är svarta och är lite tråkiga.
Finns det någon i färg?

Vad sägs om lite sprayfärg och ett lager klarlack?

Edit: Nej men ärligt talat så finns det ju en sån här. Finns säkert i olika färger någonstans.

Senast ändrad:
Sett några som lackade sin systemkamera. Gick inte så bra.

Ja, det är precis sånna jag bara hittar i svart. Kollat överallt, men ingen i färg. Skumt?

Varför kan man inte pryda och samtidigt skydda den?
Jag kan tycka att de borde finnas den här siliconskyddet i andra färger än just svart. Men andra människor kanske inte vill att det ska synas när man använder skydd på kameran. Vad vet jag...

Haha, samma klipp som jag såg när jag letade. Inte så lyckat projekt

Mobiler gillar alla pryda med alla dess glada färger. Finns en stor marknad för det.
Att pryda kameran....mja, inte så lukrativt. Det skalet du hittat är inte till för att pryda utan till för att skydda.
Dessutom tror jag inte det blir så skönt att hålla den.

tycker det blir bra o lacka själv ;) http://www.youtube.com/watch?v=7_64sDhrK0I&feature=player_embedded

/Stefan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar