Annons

Canons Cash-back kampanj

Produkter
(logga in för att koppla)
Måste vara dum eller nåt då, för jag förstår fortfarande inte, Gäller det EN produkt i häftet, en av ALLT i häftet?
 
Läs på sista sidan.....

Du får köpa ALLA produkterna i häftet (ja, andra produkter med förstås. Men de är inte rabatterade). Du ska uppvisa inköpskvitto och någon sorts streckkod från förpackningen. Varan måste vara inköpt i något av de länder som är med i driven... och JA, det står oxå i häftet.

Se det som vanliga rabattkuponger som man tar i livsmedelshandeln..

Denna kupong ger x:- tillbaka vid köp av ovanstående produkt. Denna kupong kan inte kombineras med andra rabatter. Endast en gång per hushåll.

Sådär.. jag hoppas NU att vi rett ut det här en gång för alla...
 
Damme skrev:
Måste vara dum eller nåt då, för jag förstår fortfarande inte, Gäller det EN produkt i häftet, en av ALLT i häftet?

Kupongen till Speedlite 420EX skickar du om du har köpt en...Speedlite 420EX....så...färdigt.

Kupongen till Extender 1,4 skickar du med om du har köpt en Extender 1,4...så...färdigt.

Måste jag fortsätta?...:)
 
Jeppe skrev:
Läs på sista sidan.....

Du får köpa ALLA produkterna i häftet (ja, andra produkter med förstås. Men de är inte rabatterade). Du ska uppvisa inköpskvitto och någon sorts streckkod från förpackningen. Varan måste vara inköpt i något av de länder som är med i driven... och JA, det står oxå i häftet.

Se det som vanliga rabattkuponger som man tar i livsmedelshandeln..

Denna kupong ger x:- tillbaka vid köp av ovanstående produkt. Denna kupong kan inte kombineras med andra rabatter. Endast en gång per hushåll.

Sådär.. jag hoppas NU att vi rett ut det här en gång för alla...

Läskvitto...:)
 
Deta gäller väl bara dom prylarna som man köper inom 2005-03-15 och 2005-12-31 om jag fattat rätt......
 
Återuppväcker den här tråden.

Fick just min cashback från canon efter 4 månader, 3 månader för sent men ändå...
Men(!) jag fick betala överföringskostnaden, minns inte att det stod någon stans. Dom snodde mig på 40 riksdaler.
Har det fungerat för er andra?
 
Fick just min cashback från canon efter 4 månader, 3 månader för sent men ändå...
Men(!) jag fick betala överföringskostnaden, minns inte att det stod någon stans. Dom snodde mig på 40 riksdaler.
Har det fungerat för er andra? [/B]

Japp, mina pengar kom mycket snabbare än väntat, tog nog bara ca två veckor.

(däremot väntar jag fortfarande på CF-kortet man skulle få efter att ha köpt en 350D och reggat sig på Canons site. Det är sju veckor sen jag registrerade mig där)
 
Har inte orkat läsa alla inlägg, vill bara skriva av mig...

Jag la ned aldelens för många minuter av mitt liv för att försöka få tillbaka pengar för ett EF17-40/4L och en Extender 1.4x inköpta i Tyskland.

17-40:an gick bra men 1.4:an studsade pga av "ogiltigt kvitto". Jag VET att jag följde alla instruktioner till punkt och pricka och är kvalificerad för ersättning.

Trist, förmodligen klarade irländarna inte av att tolka tyskan "Canon EF Konverter 1.4x II".
Har inte kommit mig för att överklaga ännu.

/Janne
 
fick tillbaks på ett 17-40

Hej, köpte mitt 17-40 från technicdirekt och en 20d i sverige, fick 900 tillbaks redan efter två veckor.

blev förvånad....väldigt förvånad hade förväntat mer pappersarbete i efterhand.
 
Det verkar gå lite godtyckligt till för jag fick inom ett par veckor pengar tillbaka, för en blixt köpt i Tyskland och ett objektiv köpt på eBay (EU)! Det ena kvittot var en utskrift på kvittensen från Paypal.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.