oXo
Aktiv medlem
ingen aning har itne frågat nå sånt och står itne i nåt mail jag fåt heller.
men la beställningen den 7 september.
Hmmm, jag la min beställning 1 september men har inte hört nått från dem.
Mvh Mattias
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ingen aning har itne frågat nå sånt och står itne i nåt mail jag fåt heller.
men la beställningen den 7 september.
Hmmm, jag la min beställning 1 september men har inte hört nått från dem.
Mvh Mattias
ja men misströsta inte.. la min beställning med medelandet köplats.. där av han ringde upp om och kollade att jag fortfarande var intresserad.. så att säga.
har du fåt nå mail om nytt levdatum då på den ställt till vecka 40?
Nopp inte ännu, men jag hoppas på ett besked på onsdag att kameran är på väg
(inte för jag tror på ett sådant besked då jag hade köplats 21 när jag frågade)
Mvh Mattias
För en (mig) som är någorlunda fototekniskt okunnig:
Kan man ur specarna tolka om det är som dag och natt mellan 40D och 7D, eller är skillnaderna fina (knappt märkbara) vad gäller bildkvalitet (skärpa, dynaismkt omfång osv..)?
Ursäkta om svaret kanske redan finns i tråden, men.... 60+ sidor.
För en (mig) som är någorlunda fototekniskt okunnig:
Kan man ur specarna tolka om det är som dag och natt mellan 40D och 7D, eller är skillnaderna fina (knappt märkbara) vad gäller bildkvalitet (skärpa, dynaismkt omfång osv..)?
Man har inte fått till liknande egenskaper som 40d , Canon har fått till bättre egenskaper. .
Helt ärligt - för normal familjeanvändning och enstaka 20x30-förstoringar är skillnaden antagligen större på AF-delen och en del andra praktiska hanteringssaker med kameran, än sett som bildmaskin ur en absolut kvalitetssynvinkel. Men visst är 7D en bättre kamera, rent bildmässigt. Hur mycket? För vissa "massvis", för andra "obetydligt".
Nu är jag ingen vanlig familjefotograf, de kan köpa en liten kompakt som väl duger för uppgiften eller varför inte nya Iphone.