hansas
Aktiv medlem
Robin Gyllander skrev:
Jag skulle skaffat 400d för till dne har alla objektiv inbyggd af motor tillskillnad från d40, så med 400D finns det mycket mera gluggar att välja på.
GOD JUL
Tvärtom va? mvh / Hansa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Robin Gyllander skrev:
Jag skulle skaffat 400d för till dne har alla objektiv inbyggd af motor tillskillnad från d40, så med 400D finns det mycket mera gluggar att välja på.
GOD JUL
Nej det är D40 som inte klarar av så många gluggar med af.hansas skrev:
Tvärtom va? mvh / Hansa
Nikon har 11 fps och fullframe.Robert Purvins skrev:
Nu vill jag inte höra något mer positivt om Nikon, har en 400D på väg nu =)
Tack för all hjälp och vägledning till en nybörjare!
Stod valet mellan 400D och D40 så tror jag inte att du kommer att bli missnöjd. Canon 400D är en förbaskat trevlig kamera.Robert Purvins skrev:
Nu vill jag inte höra något mer positivt om Nikon, har en 400D på väg nu =)
Tack för all hjälp och vägledning till en nybörjare!
Tills man känner på den,fast med bg så är den trvlig.EriKarlsson skrev:
Stod valet mellan 400D och D40 så tror jag inte att du kommer att bli missnöjd. Canon 400D är en förbaskat trevlig kamera.
Det där är subjektivt. Jag skulle aldrig montera nåt sånt tjafs på min. Inte ens om jag fick det till skänks. Och min handskstorlek är faggorna 10-10,5.Robin Gyllander skrev:
Tills man känner på den,fast med bg så är den trvlig.
Tycker inte du att den är liten?EriKarlsson skrev:
Det där är subjektivt. Jag skulle aldrig montera nåt sånt tjafs på min. Inte ens om jag fick det till skänks. Och min handskstorlek är faggorna 10-10,5.
Precis. Och det gör det. Precis som att du tycker att den är en liten lätt plastbit utan. Jag förstår inte vad du menar - kan inte sätta mej in i det. Lika lite som du förstår vad jag menar.SecretAgentMan skrev:
Tjafs får nog stå för dig.
Det menar du inte... Hur står de sej mot Kodak Instamatic? :-Dfredrikru skrev:
Holga är bäst...
Robin Gyllander skrev:
Nikon har 11 fps och fullframe.
Eftersom tråden handlar om Canon 400D vs. Nikon D40x för nybörjare så måste det ju vara D40x. :-DAkerstrom skrev:
Stämmer det, vilken Nikon kan ta 11 fps i fullframe?
EriKarlsson skrev:
Eftersom tråden handlar om Canon 400D vs. Nikon D40x för nybörjare så måste det ju vara D40x. :-D