Annons

Canon EOS 10 Manual

Produkter
(logga in för att koppla)

hjalle

Ny medlem
Hej.

i studentpresent fick jag min morfars "gamla" Canon EOS 10. min morfar är nästan rikskändis för att inte använda manualer och därför vet han inte var den är och därför har jag ingen manual att kolla i när jag vill veta hur man ställer in lite mer avancerade saker än bländare på min kamera.

jag har gjort några tafatta försök att hitta den i pdf-format på internet men inte lyckats.. någon som vet om den finns i digital version? alternativt om någon som har den kan kopiera de viktigaste sidorna och skicka till mig?

tacksam för svar.

---
http://helgo.net/hjalle

Hej Hjalle.
Kolla på de butiker som säljer begagnat.
Jag har en EOS 10 som jag är mycket nöjd med. Programvalen är samma som på många andra EOS, sträckkodsläsningen kan du strunta i för det är väl knappt nån som tycker att det var en fiffig uppfinning från Canon. Min manual var sönderläst redan från början och håller knappt ihop idag. Jag fick den på Schönherrs Foto i Stockholm, kanske LP Foto och Kameradoktorn har annars? Kolla där du bor, får du inte tag i någon så hör av dig.

//
Nina

ja, det kan jag ju kolla. tyvärr är det inte så tätt om fotoaffärer i den här stan. programvalen är ju inga problem (eftersom jag oftast kör på M eller auto Tid) och streckkodsläsaren ligger långt ner i nån låda. men det är alla roliga små knappar och inställningar som jag vill åt..

ska kolla upp det.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar