Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EF 70-200/4L under 5000:- ex moms? Var?

Produkter
(logga in för att koppla)
Anders_S skrev:
Bara för att hålla koll på det själv så gör jag en lista här.

Inköp av Canon EF 70-200mm/4L vid bra pris från Zebramedia
Mikael Syväjärvi
Roger Olofsson
Jan Olsson
Michael Svanström
Anders Schrewelius
Maziyar Karimi

Michael, ja om de bara accepterar det som 1 order så kan vi göra så.

Jag är också intresserad. Det beror lite på vilket pris vi får och hur det blir med leveransen av ordern.

Anders_S skrev:
Bara för att hålla koll på det själv så gör jag en lista här.

Inköp av Canon EF 70-200mm/4L vid bra pris från Zebramedia
Mikael Syväjärvi
Roger Olofsson
Jan Olsson
Michael Svanström
Anders Schrewelius
Maziyar Karimi

Michael, ja om de bara accepterar det som 1 order så kan vi göra så.

Detta låter toppen! Lägg till mitt namn i listan.

Om man bedriver sin fotografering som en rörelse
d.v.s. som företag så finns det inga gränser.Du måste ha den utrustning som din verksamhet kräver.Punkt slut.

m.v.h.

Calle

Om man har en egen rörelse så köper man in den utrustning som verksamheten kräver i den utveckling som verksamhetens ekonomi och utveckling tillåter det.

Pratade med Anders på Zebramedia nu och han verkar väldigt rak och hjälpsam så jag förstår att folket här gillar ZM.

Han skulle kolla lite till och återkomma till mig senare. Frågan nu är om han kan komma under 5000:- ex moms dvs 6250:- inkl moms. Minus canons cashback blir det då 5350:-.

Hur många av er är beredda att slå till på det priset? Jag tycker det vore ett bra pris isåfall och slår gärna till.

Anders_S skrev:
Pratade med Anders på Zebramedia nu och han verkar väldigt rak och hjälpsam så jag förstår att folket här gillar ZM.

Han skulle kolla lite till och återkomma till mig senare. Frågan nu är om han kan komma under 5000:- ex moms dvs 6250:- inkl moms. Minus canons cashback blir det då 5350:-.

Hur många av er är beredda att slå till på det priset? Jag tycker det vore ett bra pris isåfall och slår gärna till.
Kan han sälja gluggen för max 6250 ink moms slår jag till direkt!
Jag är inte berättigad till cash-back vad jag vet men det spelar ingen roll.

När är "senare"?

Jag är med! Nu har jag varit så sugen på detta objektiv att jag kan inte vänta längre (och när jag får det så är semestern slut :( )

Han berättade också att han får in 8 osålda objektiv i slutet av veckan men efter det blir det svårt att ge besked om leveranser för dem kommer tydligen bli svårare att få tag i.

den där cashback:en får man den i form av en rabattkupong till framtida köp eller hur funkar det?
/Rogge

p.s ingår motljusskydd? D.s

rogge skrev:
den där cashback:en får man den i form av en rabattkupong till framtida köp eller hur funkar det?
/Rogge

p.s ingår motljusskydd? D.s

Ser inte ut som det ingår motljusskydd. Cash-back får du tillbaka på ditt bankkonto eller vad du nu anger på cash-back blanketten. Du får tillbaka rena pengar alltså.

Anders_S skrev:

Jag är med på alla priser under 6500:-

Anders_S skrev:
Ser inte ut som det ingår motljusskydd. Cash-back får du tillbaka på ditt bankkonto eller vad du nu anger på cash-back blanketten. Du får tillbaka rena pengar alltså.

Motljusskydd ingår till samtliga "L" gluggar, så även denna.

/Erik.

Motljusskydd

Motljusskyddet ingick i kartongen med 70-200 objektivet. I o för sig beställde jag från B& H men jag kan knappast tänka mig att Zebramedia plockar ut dem. ingår även tt mjuk fodral till objektivet.

/Robert

Edit: Ser att någon hann före, :)

Förlåt att jag lägger mig i....

Efter att jag följt er tråd så är det uppenbart för mig att ni sitter i en "guld position".
Jag tror att ni kan handla era objektiv var ni vill....
Finns nog ingen vettig "butik" på gatan eller nätet som skulle vilja missa er affär (vi pratar om ~40-50´:- + moms (om ingen hoppar av)).

Jag har sett att det ingår motljusskydd på Cyberphoto, de har även dem hemma (bör dock kontrolleras).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar