Cliff Clavin
Guest
Jag menar, den är ju helt klart värd 12 eftersom jag köpte den för 15 och knappt har använt den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cliff Clavin skrev:
Jag menar, den är ju helt klart värd 12 eftersom jag köpte den för 15 och knappt har använt den.
KGS skrev:
Vad kostar ett bra kamerahus (analogt) idag? dyrare ska knappast ett digitalt behöva vara... troligen mycket billigare eftersom CCD o all annan elektronik bara blir billigare.
Hehe, Jeppe, jag bokmärker den här tråden så vi inte glömmer att ta en förnyad titt på det där påståendet om några år ;-)Jeppe skrev:
LCD-skärm, buffertminne, CMOS/CCD, osv, osv.. kommer aldrig att bli billigare än en framdrivningsmotor och en spole att ta upp filmen på..
Jeppe skrev:
LCD-skärm, buffertminne, CMOS/CCD, osv, osv.. kommer aldrig att bli billigare än en framdrivningsmotor och en spole att ta upp filmen på.
airborn67 skrev:
Vill du slå vad? inom några år kommer 10 megapixelkameror med utbytbar optik för 2500:-...
LOL Well. first I'd want hear what your definition of "några" was..
Duncan
Malm skrev:
Du menar på fullaste allvar att utvecklingen med sänkta priser på digitala kameror försämrar dina chanser som fotograf??? Jag som levde med tron att det var talangen som avgjorde där, attans..
Cliff Clavin skrev:
Ja, det menar jag absolut. Kanske inte på tidningarna, men definitivt i reklambranschen. Om tekniken blir tillgänglig för alla som kan slänga upp några tusen, så kommer ju de flesta byråer att börja fota själva istället för att hyra in fotograf.