Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cannon D20 eller Nikon D70s

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Paul!

Jag kan skicka över bilderna till dig på din mailadress om du vill så kan du avgöra om det är skillnad eller inte, och vad jag menar, är det inte är skillnad på kamerahusen så måste det vara gluggarna som gör skillnaden för skillnad är det.

Jaja tack för all info... Tyvärr så slutade i en märkesduell.. Men det var väl ett klantigt inlägg från mej redan från början...

Det blir en D20 med 18-55 gluggen... den gluggen går väl iaf att ta kort med, så kass kan den inte vara väl.. får väl köpa fler en dag...

Nikon vs Cannon bataljen kan ni sluta med nu å tack till alla som tillfört tråden lite vettig fakta.

Kan meddela att det blev en D20 med 1gb minne För 7650:-. Jag struntade i kit gluggen och köpte bara kamerahuset. Börjar med mina gamla objektiv så länge till min E50-E. Så får det bli ett bättre sen. Såg att Kit gluggen fanns beg. för 500 här så det kan ju va ett alternativ

Vad synd, men grattis till en mkt bra kamera som jag rekomenderar batterigrepp till för att ytterligare höja proffskänslan i kameran.

// Håkan

Edgedaniel skrev:
Kan meddela att det blev en D20 med 1gb minne För 7650:-. Jag struntade i kit gluggen och köpte bara kamerahuset. Börjar med mina gamla objektiv så länge till min E50-E. Så får det bli ett bättre sen. Såg att Kit gluggen fanns beg. för 500 här så det kan ju va ett alternativ

Ja men herregud! I valet mellan 20D & D70 så är det ju ingen tvekan om pengen inte styr.

Klart du gjort rätt val!

//Larsa som dock valde Dynax 7D...

PS: 20D, inte D20 :)

Vart i helvetikum fick du tag på en 20D i det priset!?
Jag är nära att köpa denna kamera, men jag har inte funnit ett så lågt pris någonstans!!

Telle meee!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar