Annons

CameraNU.nl snabb hjälp

Produkter
(logga in för att koppla)

colour

Avslutat medlemskap
Hejsan nu var det så att igår beställde jag hem ett nikon 70-300 mm och ett nikon 18-55 mm ifrån CameraNU.nl.
Det står att man ska få en kod och kolla vart paketet finns vart hittar jag den koden och vart ska man skriva in den?.
Är det mitt ordernummer? men vart ska man skriva in den för att hitta snabb hjälp skulle uppskattas.

Tack.

Hur har du betalat ordern?

De gånger jag har beställt därifrån har jag först fått en orderbekräftelse, och sedan när ordern blivit betald/bekräftad har jag fått ett e-mail med en länk för att tracka paketet.

Hur har du betalat ordern?

De gånger jag har beställt därifrån har jag först fått en orderbekräftelse, och sedan när ordern blivit betald/bekräftad har jag fått ett e-mail med en länk för att tracka paketet.

Med kort och jag har fått ett mail därifrån som ser utt som något slags kvitto.
Det är en sträckord på oh så står de Din beställning är: bla bla bla och massa koder typ kortnr.
Typ så skulle ja vilja beskriva det

Med kort och jag har fått ett mail därifrån som ser utt som något slags kvitto.
Det är en sträckord på oh så står de Din beställning är: bla bla bla och massa koder typ kortnr.
Typ så skulle ja vilja beskriva det

det står även betalningen lyckades tack för din beställning

det står även betalningen lyckades tack för din beställning

Du borde fått, eller snart få, ett meddelande som ser ut ungefär så här: Sedan är det bara att klicka på den klickbara länken, alt skriva sändningsnumret i sökfuntionen på UPS hemsida.

Lätt dom en plätt.

Dear customer,

Your purchase with ordernumber: 15678888888897 has been dispatched today by UPS.
IMPORTANT: Your invoice is attached to this email. Please don't loose your invoice because of warranty reasons!!

Your tracking code is: 1Z1234567891011.
Click here to track your delivery.

Should you wish to share your experience with other consumers, you can do so via this link .

We hope you enjoy your purchase and look forward to welcoming you back at CameraNU.nl.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Har du fått bekräftelsen på att ditt mail har skickats från dem? Jag skulle inte tro att du får kollinumret förrän du får den bekräftelsen.

Söndag är förmodligen inte arbetsdag hos CameraNu i Nederländerna.

Idag måndag är det Annandag Pingst och detta är förmodligen helgdag i Nederländerna. (Jag vet att så är fallet i grannlandet Belgien.)

Söndag är förmodligen inte arbetsdag hos CameraNu i Nederländerna.

Idag måndag är det Annandag Pingst och detta är förmodligen helgdag i Nederländerna. (Jag vet att så är fallet i grannlandet Belgien.)

Jaha de var skönt att höra hoppas det är så då.
Så slipper jag gå runt och känna mig orolig för det då.

Så är det garanterat. Även bortsett från att de flesta affärerna i NL har stängt på söndagar (inkl. annandag pingst), så håller CameraNu till i Urk, som är ett extremt traditionellt och religiöst (calvinistiskt) litet samhälle. Det enda som inte är stängt där på söndagar är kyrkan!

Så är det garanterat. Även bortsett från att de flesta affärerna i NL har stängt på söndagar (inkl. annandag pingst), så håller CameraNu till i Urk, som är ett extremt traditionellt och religiöst (calvinistiskt) litet samhälle. Det enda som inte är stängt där på söndagar är kyrkan!

Okej när tror du objektiven kommer då frammåt torsdag kanske?
Har ej beställt express frakt.

Jag har gjort 4 beställningar från dem under de sista 6 veckorna. De är bra och allt fungerar perfekt. Och de har stängt på söndagar och helgdagar. De svara också snabbt på mail om du skriver till dem

Hej nu har jag fått alla mailen men kan man inte se vilken tid dom kommer / dag?
Och om man skrivit in fel husnamn jag bor på 4,a och blev 3 fyror på fakturan som ja skrev ut?
Och på mailen stod de 3 fyror men har rätt address och det.
Men finns inget hus mer nr 444 på min gata så de kommer väll framm på något sätt och måste man vara hemma när de kommer?

Givetvis måste du eller någon annan vara hemma när de kommer. Annars kan de lämna paketet till en granne om du meddelar dem det. Eller till din arbetsplats.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar