Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Camera Raw 3.6

Produkter
(logga in för att koppla)

Therese L

Medlem
Hej.
Är det någon som vet när Camera Raw 3.6 kommer?
Har köpt en Nikon D 80 och kan ej öppna dem i CS2. Adobe Bridge visar dem iförhandsgranskningen( litet format) men sedan är det stopp.
Har provat Nikon NX men det är segt som attan...
Hur gör ni andra med D 80 ?
Mvh Therese
 
Installera picture project 1,7 som du fick med kameraköpet så går det alldeles utmärkt att öppna de i CS2 och Elements.
 
Nu funkar det.

Hej. Tack för era svar, jag laddade hem Adobe Lightroom och det verkar vara ett kanonprogram.
Jag vill kunna jobba med bilderna ungefär som i Camera Raw och det funkar utmärkt, bätte än CAW faktiskt. Otroligt vad man kan göra...
Mvh Therese
 
Jag har laddat ner och installerat 3.6 beta till Elements 3. Det fungerar bra att öppna och framkalla bilder i programmet men Adobe Downloader och sorteraren känner inte igen NEF filerna från D80. Är det någon bugg i betaversionen eller har jag gjort något fel??
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.