Jodå jag har svarat Peter i inlägg Nr 96, inga problem där. Nilsson på Foto ( så himla synd att det tog slut )- var imponerade över hur anpassningsbar A7 är, du pratar mycket om den möjligheten och man kan lätt ana att man ger inte den tiden som behövs för att få A7 lite bättre, tycker att det märks att en del nästan stressar när man provar kameran och på så vis avfärdar den för snabbt.
Synd att A7 står ensam som enda FF bredvid C/N det blir väl så att den då jämförs för inga andra fins. Tråden har ändå utmynnat i att TS skall tänka sig för ordentligt, man kan säga att TS rent ut sagt varnas för att köpa A7, Om jag vore TS och hade pengar så skulle jag behålla MKIII för alla objektivens skull och köpa en A7 som ett komplement.
En MKIII eller D750 ser ut och fungerar på ett visst sätt, det är liksom ingen slump att dom gör det, jag kan inte se annat än att en stor skara fotografer vill att en kamera skall vara konstruerad så. Där står vi nu, A7RII är liksom en annan fågel som utan tvekan har många fina egenskaper, dom som i åratal har kört med industristandard och en välutvecklad sådan vill nog att A7 skall vara både större och mera lik C/N, andra som inte har eller har haft C/N köper nog kameran för att den är tillräckligt bra för dom.