ANNONS
Annons

Brist på naturfotografer?

Produkter
(logga in för att koppla)

mnorrback

Aktiv medlem
Jag undrar om det råder brist på naturfotografer på fotosidan? Naturbilder verkar inte locka så många. Finns det någon annan som har märkt detta?, och vad är i såna fall orsaken. (t.ex. lågt data intresse bland naturfotografer)

Inte vad jag vet och har sett jag tycker det är rätt många själv hur många medlemssidor har du kollat?

Om du letar efter någon som verkligen kan och vet vad han pratar om kolla in Terjes sida här på fotosidan. Jag plåtar allt möjligt men mest natur och kallar mig gärna för Naturfotograf ej självförsörjande inom det området.

Jag har hört att det är omkring 10000 medlemmar här på Fotosidan så det tar ett tag kolla gärna in min sida här jag hoppas jag kan bidra till något.

Mvh
Lars Wildmarker

Naturfotograf är ett ganska vitt begrepp... Men vi är många på sidan som avbildar naturen i en och annan form.

HÄR är några..t.ex.

Om du söker medlemmar och anger att medlemmarna ska ha bilder inom naturkategorin, hittar du 2546 st, vilket är ganska många

Håller inte med dig Markus.
Har kollat på ett flertal album och vad jag kan döma verkar det finnas en naturfotograf i de flesta...

Per-Olof Nordin

Tycker det verkar som att det är en majoritet här på sidan som sysslar med sådana bilder.. Kanske är för att man medvetet söker sig till dom!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar