Soms
Aktiv medlem
Hej Alla,
Skall nu köpa nytt igen. Jag har Canon (350D och 50D) idag och är nöjd med Canon.
Nu vill jag köpa en riktigt bra kamera som klarar av att krypas i skogen med. Där kan det vara snö, regn, morgondagg och rykande torrt.
Visst, jag har inte tänkt mig EOS-1
rna eller Nikon D3
rna, det blir för mycket pengar - de pengarna vill jag ha till gluggar istället.
Så - Pentax K-7 eller Canon 7D eller kanske något annat?
Vilken skulle helt enkelt passa bäst för mitt ålande i skogen för att fånga räven, älgen och råbocken?
(Skit samma vilken utrustning jag har idag - jag känner mig inte begränsad till Canon då jag behöver köpa både hus och objektiv till mitt nya äventyr)
Lämna gärna tips på lämpligt objektiv till det hus Ni ev. rekommenderar.
Jättetack på förhand...
/Soms
Skall nu köpa nytt igen. Jag har Canon (350D och 50D) idag och är nöjd med Canon.
Nu vill jag köpa en riktigt bra kamera som klarar av att krypas i skogen med. Där kan det vara snö, regn, morgondagg och rykande torrt.
Visst, jag har inte tänkt mig EOS-1
Så - Pentax K-7 eller Canon 7D eller kanske något annat?
Vilken skulle helt enkelt passa bäst för mitt ålande i skogen för att fånga räven, älgen och råbocken?
(Skit samma vilken utrustning jag har idag - jag känner mig inte begränsad till Canon då jag behöver köpa både hus och objektiv till mitt nya äventyr)
Lämna gärna tips på lämpligt objektiv till det hus Ni ev. rekommenderar.
Jättetack på förhand...
/Soms