MWPhoto
Aktiv medlem
urbano skrev:
Ha sedan kvar kategorien dar fotografer kan visa bilder som de sjalva tycker haller mattet for en tuff granskning. Det betyder forstas inte att denna kategori bara ska vara till for att trasha bilder. Det kommer nog en hel del riktigt bra bilder till slut.Och som du sett sa har min "nya arlighet" inte uppskattats av alla. Men jag ar ingen elak typ. Bara trott pa att se struntbilder presenteras som "de mycket erfarnas klockrena shots"
Fridens
Jag skulle garna hora av er andra hur pass serios nedanstaende exempel pa kritik kan tolkas och hur pass mycket jag kan utvecklas av denna "kritik"?
Har jag kanske fatt kritiken for att nagon vill att jag ska flytta bilden till nyborjar-poolen? Nagon som vill "stada upp" bland poolerna, en Polis kanske?
Jag platar minst en session i veckan i studio och tycker mig vilja utvecklas dagligen, och har just tagit beslutet att anvanda poolen "mycket erfaren". Trodde mig passa in pa beskrivningen for poolen "mycket erfaren".
Ska jag behova fa mina bilder granskade pa annat stalle innan jag beslutar om jag kan lagga dem i denna poolen eller ska jag slanga in allt i nyborjarpoolen istallet. Vem avgor det?
Varfor ska jag behova ta emot personliga kommentarer om huruvida vilken typ av fotograf jag ar eller vilken typ av bilder jag bor halla mig till,
att mina bilder ar billiga,
att jag ska spola alla mina bilder forutom just en med toalettstolar pa,
att jag ska borja gora nagot vettigt...vem avgor vad som ar vettigt, och vad har dessa kommentarer att gora pa FS?
Jag suger at mig kritik nar den ar serios och forsoker lara av det, men det finns granser.
"Otroligt tramsig och dum bild.
Om du nu vill vara "flickfotograf" sa gor nagot vettigt.
Detta ar bara billigt."