Alex Tegner
Aktiv medlem
Digitalfotto gillar jag för att dom har mycket för oss amatörer men läser även cap designs Proffsfoto som jag tycker har väldigt bra tester.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mánadis skrev:
Hur är det med bildbehandlingsavsnitt i den tidningen? Tycker det är lite för mycket av det i Digitalfoto och Digitalfoto för alla. Speciellt det synsättet att "är inte en bild bra så byter vi ut himlen!" osv. Känns som att det är för mycket fokus på bildbehandling enligt mitt synsätt (alla tycker ju olika).
Ni som prenumererar på utländska tidningar - hur funkar det? Har aldrig gjort innan.
Tack vare dig, och recensioner på Amazon, bestämde jag mig idag för att signa upp mig för en årsprenumeration (4nr). Priset per tidning blev 72kr, inte alltför illa för, förhoppningsvis, hög kvalité.MattiasL skrev:
Jag har just upptäckt engelska Photoicon. Dyr - 115 kronor på Presstop, men den känns faktiskt värd det. Väldigt lite test av de 30 senaste kompakterna och väldigt mycket bild och personliga intervjuer. Den verkar inte komma så ofta, men det kanske är bra med tanke på priset...