Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra fotolabb i Jönköping?

Produkter
(logga in för att koppla)

FredrikArvidsson

Avslutat medlemskap
Hej,

Jag har nyligen flyttat till Jönköping och undrar om det finns nåt bra labb här som jag kan lämna in mina digitala bilder för kopiering till papperkopior?

Proffskopia - http://www.proffskopia.se - stötte jag på när jag sökte på Eniro. Är det bra? Eller, kan ni rekommendera nåt annat labb här i Jönköping?

Proffskopia är ett "Fujilabb" så där gäller sRGB med.
Blir du medlem i Huskvarna Fotoklubb kan du printa med en Epson Pro4000 skrivare inom en snar framtid.
Antingen via Photoshop eller ImagePrint.

/Hasse

Husqvarna Fotoklubb låter intressant. Där skulle jag gärna bli medlem. Såg nu att föreningen har en hemsida. Kommer nog kontakta dem. Tack för tipset!

Nej, nej...

Elgiganten har nu en kampanj fram till 17:e februari där du kan skriva ut dina bilder för 19 öre/st!

Jag ska hämta 670 bilder idag för 128kr. :)

Ett tips är att inte vänta till sista dagen, för då kan det gå lite trögt med att ladda upp bilderna ;-)

Detta gäller heller inte bara Elgiganten i jönköping...

Jag är mer ute efter ett proffslabb, typ Crimson (Stockholm). Men, det verkar inte finnas nån sån motsvarighet i Jönköping ... Därför kommer jag nog köpa mig en egen skrivare och skriva ut bilderna hemma.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar