Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra fotobutik i Las Vegas?
- Trådstartare MSLink
- Start datum
Bjelkengren
Aktiv medlem
Hej!
Jag hittade tre lite större fotobutiker när jag var där i februari.
Du har Ritz-camera som ligger i LV-Outlet center på LV-Boulevard, söder om the strip.
Du har Caseys camera på Tropicana Ave. Där köpte jag ett olympus 11-22 till min far. På Sahara ave ligger Sahara camera. Även det en rimligt stor butik med ganska stort urval,
Är du intresserad av diverse elektronik så har du Fry´s som även har en hel del kameraprylar. Detta är ett riktigt stort varuhus som ligger ungefär snett mitt emot outlet centret.
Räkna inte med New York-priser. Men det är garanterat billigare än här hemma.
MVH Uffe
Jag hittade tre lite större fotobutiker när jag var där i februari.
Du har Ritz-camera som ligger i LV-Outlet center på LV-Boulevard, söder om the strip.
Du har Caseys camera på Tropicana Ave. Där köpte jag ett olympus 11-22 till min far. På Sahara ave ligger Sahara camera. Även det en rimligt stor butik med ganska stort urval,
Är du intresserad av diverse elektronik så har du Fry´s som även har en hel del kameraprylar. Detta är ett riktigt stort varuhus som ligger ungefär snett mitt emot outlet centret.
Räkna inte med New York-priser. Men det är garanterat billigare än här hemma.
MVH Uffe
selfish
Medlem
Jag har handlat på alla tre.
Ett gott råd om du söker något särskilt är att kontakta dem innan, deras lager brukar inte vara jättestort.
Sahara & Caseys är mer intriktat på proffsfoto.
Kamerabutikerna på strippen har HUTLÖSA priser i USA-mått. Undvik dem.
http://www.saharacameracenter.com
/Per
Ett gott råd om du söker något särskilt är att kontakta dem innan, deras lager brukar inte vara jättestort.
Sahara & Caseys är mer intriktat på proffsfoto.
Kamerabutikerna på strippen har HUTLÖSA priser i USA-mått. Undvik dem.
http://www.saharacameracenter.com
/Per
p1ersson
Aktiv medlem
Jag brukar även undvika Ritz då jag tycker att deras priser är i högsta laget och kunskapen hos säljarna brukar vara sisådär.
Vet du vad du ska ha är det vara bra att kolla på Best buy, Fry's eller Circut city, de har förvånadsvärt bra utbud ibland.
I just Las Vegas har jag inte hittat någon riktigt bra kameraaffär och jag brukar alltid gå igenom gula sidorna efter affärer när jag är på nya platser.
Vet du vad du ska ha är det vara bra att kolla på Best buy, Fry's eller Circut city, de har förvånadsvärt bra utbud ibland.
I just Las Vegas har jag inte hittat någon riktigt bra kameraaffär och jag brukar alltid gå igenom gula sidorna efter affärer när jag är på nya platser.