Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra deal på Nikon D7000 någonstans?

Produkter
(logga in för att koppla)

mattias_onlajn

Aktiv medlem
Skall till att köpa mig en Nikon D7000 och undrar om någon sett till någon bra deal någonstans. Har kollat de självklara butikerna, cyberphoto och fotokungen samt pricerunner och prisjakts prisjämförelser men långt ifrån alla butiker är ju med på deras listor.

Har inte sett någon extra bra deal men mediamarkt hade för 9800, många liknande butiker har ju prisharanti också.

Jag gissar att det inte är några problem att sälja kameran till ca 10 000 idag, så man ser nog bara prisskillnader på runt någon hundralapp än så länge. Nästa steg blir kanske att Nikon skickar med något tillbehör (batterigrepp) som bonus, som man gjorde med D90, men när det kan komma kan man ju bara gissa, framåt jul kanske för att få lite extra skjuts på julförsäljningen?

Upptäckte Just att nikon store säljer d7000, endast hus, för 9192. Det är det överlägset bästa priset jag hittat. Därifrån får det bli! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar