annelito
Aktiv medlem
hjälp alltså!
om en vecka ska jag fota ett bröllop. ett par som jag inte känner, vi har aldrig träffats, hon kontaktade mig via min hemsida...och ville att jag skulle fota deras bröllop...
snacka om att få förtroende!
vi har ännu inte diskuterat något pris för bilderna! och idag fick jag ett mail från henne där det stod:
"När det gäller ekonomin så har vi ett förslag.
Vårt förslag är detta:
Vi betalar:
bensinpengar - ?
ert hotellrum - 1300:-
materialkostnader - ?
På kvällen får ni äta middag vart ni vill och betala själva, frukosten ingår i hotellrummet. Frågetecknen är de siffror jag behöver från dig".
har någon förslag på hur mkt man ska ta?
dom vill ha både svartvitt + färg, några förstoringar på 15x20, album, tackkort...
jag är rådlös!
tips och råd emottages tacksamt!
om en vecka ska jag fota ett bröllop. ett par som jag inte känner, vi har aldrig träffats, hon kontaktade mig via min hemsida...och ville att jag skulle fota deras bröllop...
snacka om att få förtroende!
vi har ännu inte diskuterat något pris för bilderna! och idag fick jag ett mail från henne där det stod:
"När det gäller ekonomin så har vi ett förslag.
Vårt förslag är detta:
Vi betalar:
bensinpengar - ?
ert hotellrum - 1300:-
materialkostnader - ?
På kvällen får ni äta middag vart ni vill och betala själva, frukosten ingår i hotellrummet. Frågetecknen är de siffror jag behöver från dig".
har någon förslag på hur mkt man ska ta?
dom vill ha både svartvitt + färg, några förstoringar på 15x20, album, tackkort...
jag är rådlös!
tips och råd emottages tacksamt!