VinceNight
Aktiv medlem
Ser inget speciellt professionellt i dessa bilder (mer som ett par Joe Blow-bilder), skulle inte skada att varna för denna bröllops"fotograf"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser inget speciellt professionellt i dessa bilder (mer som ett par Joe Blow-bilder), skulle inte skada att varna för denna bröllops"fotograf"...
Om ni skulle vilja hjälpa mig att redigera bilderna vid in- och utgång så skulle jag bli er evigt tacksam. Det är verkligen jättesnällt av er. Jag kan räkna hur många bilder det är, tror inte att vi kommer upp i 20 st faktiskt. Ska jag mejla bilderna eller hur vill ni göra?
Ursäkta min okunnighet - Vad är Joe Blow bilder?
foto @ lindeconsult.se
JPEG? Jaja, det kan gå. Skicka ett par bilder så börjar vi försöka. Hur ställer du dig till om vi klipper ihop delar av klänningen från flera bilder? Plus lite annat hokuspokus?
PS. När det gäller namnet på fotografen kan jag nog hålla med dig. Att namnge honom tillsammans med denna text och bilder är ju inte direkt smickrande, snarare ligger det väl närmare förtal. Är fotografen medlem här på Fotosidan kan han ju själv träda fram, kanske skicka honom en länk till tråden så kan han själv avgöra hur han vill bemöta
Klart relevant fråga. Ser ut som de hittat "fotografen" på reaavdelningen på Ö&B. Men TS skriver:Kikade ni inte på fotografens hemsida eller portfolio innan ni bestämde er att anlita honom?
Om inte låter det lite riskfyllt och tråkigt att ni råkade ut för dettta.
MVH Julle.
Till saken hör att jag gjorde mina efterforskningar noggrant. Han hade fotat bröllop i några år - hade en hemsida med fina bilder och hade gott rykte på ett bröllopsforum.
Oavsett vilket så kommer inte fotografen att göra ngt åt det.Jag undrar dock om du har rätt att dels redigera bilderna och publicera dem så här?
Jag tycker bilderna ser ut som 95% av alla svenska bröllopsfotografers bilder...
Jag tycker bilderna ser ut som 95% av alla svenska bröllopsfotografers bilder...