ANNONS
Annons

Bp-511

Produkter
(logga in för att koppla)
Sen kan ju tilläggas att dom kan tåla en hel del.
Min farsa backade över sin förra mobil med en stor BMW. displayen sprack och han fick sämre motagning på telefonen men han fortsatte att använda den ytterligare ett år och den varken exploderade eller brann.
 
Jag undrar bara hur man kan 'råka' backa över en mobil. Man måste ju faktiskt 'råka' lägga den på marken strax bakom ett hjul...men jag har hört om ett flertal liknande överkörningar, bl.a. en bärbar PC.
Har själv inte råkat backa över ett enda objektiv till dags dato.
 
Den trillade ur fickan när han satte sig i bilen och han märkte det inte förenns han hade backat ut, så då körde han in igen ich körde antagligen över den igen.
Själv har jag inte heller backat över något....än
 
HDFS) (KGS skrev:
Vad säger leverantören av det exploderade batteriet? tar de nåt ansvar?

Jag har skickat batteriet, laddaren och ett likadant helt batteri till http://www.vtt.fi/ statens undersöknings central (fritt översatt). Jag har inte tagit kontakt med leverantören, eftersom jag inte vet orsaken till explosionen.

Linmajon skrev:
Hallå! Batterier brinner INTE på löpande band, oavsett märke och anledning. Det är väldigt sällsynt. Skulle tro att knappt ett på miljonen

Tack Mats, sprang direkt in med lotto kupongen om turen skulle sitta i ännu :D
 
Linmajon skrev:
Jag undrar bara hur man kan 'råka' backa över en mobil. Man måste ju faktiskt 'råka' lägga den på marken strax bakom ett hjul...men jag har hört om ett flertal liknande överkörningar, bl.a. en bärbar PC.
Har själv inte råkat backa över ett enda objektiv till dags dato.

Murphy's Law?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.