Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bokförlag fotoböcker

Produkter
(logga in för att koppla)
Nej jag menade inte sådana man trycker upp själv. Jag menar riktiga bokförlag som inriktat sig på att ge ut fotoböcker.

Ok äntligen ett ämne jag kan lite grand om..
Jag jobbar inom bokbranshen och kan säga det att du kommer få leta mycket om du ska hitta ett förlag som precis bara ger ut fotoböcker.

Däremot finns det några stycken förlag som gett ut mycket omtyckte fotoredigeringsböcker inom olika program, vanliga fotoböcker osv.

Enklaste och framförallt billigaste idag är att gå in på en webshop liknande Adlibris/bokus och söka på tex "Fotografering" enklaste och billigaste sättet för den vanliga konsumenten att hitta.

Pagina förlag har gett ut mycket som jag uppfattat annars.

Mvh
Wictor

arselbang skrev:
Nej jag menade inte sådana man trycker upp själv. Jag menar riktiga bokförlag som inriktat sig på att ge ut fotoböcker.

Journal är ett förlag som bara ger ut fotoböcker. Många av de böcker som vunnit Bästa Fotobok har getts ut av detta förlag.

Stefan

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto