Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Boken "ALLT i en bok Adobe Photoshop CS"

Produkter
(logga in för att koppla)

PrylHolm

Aktiv medlem
Hej photoshopare!

Jag går en photoshoputbildning och nästa vecka ska jag börja med boken "allt i en bok". Jag får låna den av företaget som håller i kursen. Men det jag undrar är om det är värt att köpa den själv? Eller om jag ska låna denna och sen när kursen är klar köpa bibeln eller någon annan bok?

Tips mottages tacksamt!

/ulric@

Vet inte om den är bra, men om du nu får låna den gratis så kan du väl själv bäst avgöra om du vill köpa den???

Tack så mycket för tipsen! Photoshop CS för digitalfotografer verkar var väldigt populär! Lär nog bli den!

Jo boken Photoshop CS för digitalfotografer
av Scott Kelby, finns och låna i Luleå snart. Jag har lånat den, vi Luleå o den åker tillbacka på torsdag eller fredag. Den finns inte så många o låna.

Mvh/Leif

Ett tips är att kolla på biblioteket...där kan man läsa dom utan att skämmas för att bestämma vilken bok man vill köpa.

Båda böckerna finns att köpa på Adlibris Den med Scott Kelby kostar 199 kr och boken med Katrin Eisman kostar 402 kr dom är otroligt bra jag har båda.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar